FreePrograms.me

چگونه یک ویدیو را در رایانه برگردانیم؟


بیشتر اوقات، ویدیویی که با تلفن یا دوربین گرفته شده است، بعداً در رایانه مشاهده می شود. و بسیاری از کاربران در این شرایط با این واقعیت مواجه می شوند که ویدیو باید 90 درجه به راست یا چپ بچرخد. همه اینها به این دلیل اتفاق می افتد که در زمان فیلمبرداری با همان گوشی، آن را در موقعیتی غیر طبیعی نگه داشته اید. و باید اعتراف کنید که تعداد کمی از مردم دوست دارند ویدیویی را که در کنار آن در رایانه است تماشا کنند. بیایید سعی کنیم سؤال زیر را کشف کنیم: چگونه یک ویدیو را در رایانه برگردانیم؟ می‌توانید با استفاده از برنامه‌ها، یعنی با استفاده از مبدل‌های ویدیو، ویرایشگرهای ویدیو، یا استفاده از پخش‌کننده‌های معمولی، ویدیو را در جهتی که می‌خواهید بچرخانید.

بیایید ابتدا به مسئله چرخش ویدیو در پخش کننده رسانه استاندارد سیستم عامل نگاه کنیم رسانه ویندوز. این پخش کننده بلافاصله با سیستم عامل نصب می شود. و شایان ذکر است که چرخش یک ویدیو در این پخش کننده بسیار ساده است.

اول از همه، شما باید ویدیو را در رایانه خود دانلود کنید. پس از آن، این ویدیو باید با استفاده از Windows Media Player باز شود. حالا موضوع کوچک است. در این پخش کننده ویدئوها می توانند 90 درجه در جهات مختلف و همچنین 180 درجه چرخانده شوند. و چرخاندن ویدیو در اینجا بسیار آسان است: باید کلیدها را همزمان فشار دهید "CTRL+ALT+↑".

آخرین کاراکتر نشان دهنده کلیدهای جهت دار، یعنی کلیدهای حرکتی است. آنها در پایین صفحه کلید قرار دارند. اصل چرخش یک ویدیو در Windows Media Player ساده است: کلید ترکیبی به اضافه پیکانی را فشار دهید که با جهت چرخش مورد نظر مطابقت دارد.

روش فوق فقط برای مدت زمان مشاهده ویدیو را می چرخاند. همچنین شایان ذکر است که عملیات چرخش یک ویدیو را می توان به روشی مشابه در بسیاری از پخش کننده های رسانه دیگر انجام داد. اگر نیاز به چرخش دائمی ویدیو دارید، باید موارد زیر را انجام دهید. شما می توانید استفاده کنید برنامه مووی، که از وب سایت ما قابل دانلود است.

پس از نصب، باید برنامه Movavi را اجرا کنید و سپس ویدیوی مورد نیاز را به آن اضافه کنید. برای انجام این کار، دکمه "افزودن فایل رسانه ای". پس از آن، ویدیوی مورد نظر را انتخاب و باز کنید. سپس باید تب را در برنامه باز کنید."پوشه های من"و ویدئو را به" بکشیدمقیاس زمانی".

بعد باید برگه " را پیدا کنیداثرات"و مورد را در آن پیدا کنید"دگرگونی"در اینجا گزینه هایی برای چرخش ویدیو در جهات مختلف به میزان 90 درجه و چرخش ویدیو به میزان 180 درجه را خواهید یافت. پس از انتخاب زاویه چرخش مورد نظر، روی دکمه کلیک کنید."اعمال".

تنها چیزی که باقی می ماند ذخیره ویدیوی ویرایش شده است. برای انجام این کار، روی "ذخیره"و مورد را انتخاب کنید"ذخیره به عنوان فایل ویدئویی". فرمت مورد نیاز را انتخاب کنید و ذخیره کنید. می توانید یک ویدیو را به روش های مختلف در رایانه خود بچرخانید. هر دو روش توضیح داده شده در مقاله بسیار ساده و موثر هستند.
15 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. دنیس
    9 مه 2019 21:51
    سعی کردم همانطور که شما توضیح دادید انجام دهم. اما ویدئو به سادگی نمی چرخد. شاید من همان پخش کننده ویدیو را نداشته باشم؟ کلیدهایی را که شما نشان دادید فشار دادم.
  2. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:07
    آها، تمام عمرم با ویدیوهای وارونه دست و پنجه نرم کردم که از گوشیم به کامپیوترم منتقل می کنم) متشکرم)