FreePrograms.me

اگر نصب کننده با خطای 0x80070422 مواجه شد چه باید کرد

Что делать, если установщик обнаружил ошибку 0x80070422

اگر با مشکلی مواجه شدید که می‌گوید نصب‌کننده خطای 0x80070422 را شناسایی کرده است، ممکن است نشان دهنده مشکلی در سرویس به‌روزرسانی سیستم عامل باشد. بر این اساس، تمام اقدامات بعدی ما در جهت رفع این مشکل خواهد بود.

روش 1: تعمیر Windows Update Service



  1. پنجره را باز کن «ويپلينتь» میانبر صفحه کلید پیرو + ر. در آن باید دستور زیر را وارد کنید:

    services.msc را


    Что делать, если установщик обнаружил ошибку 0x80070422


  2. یک پنجره Windows Services روی صفحه ظاهر می شود که باید آن را پیدا کنید "به روز رسانی ویندوز". بر روی این سرویس کلیک راست کرده و مورد را از لیست کشویی انتخاب کنید "خواص".



  3. در این زمینه "نوع راه اندازی" مقدار را تعیین کنید «اتوماتیک»و سپس با کلیک بر روی دکمه تغییرات را ایجاد کنید "درخواست دادن" و پنجره را با دکمه ببندید "خوب".




روش 2: شروع به کار کردن فایروال ویندوز



در برخی موارد، مشکل ممکن است ناشی از پیکربندی نادرست فایروال ویندوز باشد.

  1. پنجره را باز کن "صفحه کنترل" و به بخش بروید "دیوار آتش ویندوز".



  2. در قسمت سمت چپ پنجره، بخش را باز کنید "روشن یا خاموش کردن فایروال ویندوز".



  3. اطمینان حاصل کنید که معیارهای خود را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است تنظیم کرده اید. در غیر این صورت، باید تغییرات مناسب را اعمال کنید.




روش 3: بازیابی سیستم



اگر خطا اخیراً رخ داده است، می توان بدون تعیین علت مشکل، مشکل را به طور کامل حل کرد - فقط باید سیستم را بازیابی کنید.

  1. برای انجام این کار ، باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "بهبود".



  2. در پنجره بعدی باز کنید "اجرای بازیابی سیستم".



  3. پس از چند لحظه، صفحه نمایش نقاط موجود برای بازگرداندن سیستم به عملکرد قبلی خود را نشان می دهد. در میان آنها، باید موردی را انتخاب کنید که مربوط به زمانی است که کد خطا 0x80070422 را نداشتید.

  4. پس از انتخاب یک نقطه، System Restore را اجرا کنید و منتظر بمانید تا تمام شود. به احتمال زیاد پس از این خطا از بین می رود و برنمی گردد.


لطفاً توجه داشته باشید که مدت زمان بازیابی سیستم می تواند بسیار طول بکشد - این همه به تعداد تغییرات ایجاد شده در سیستم از روز ایجاد نقطه بازیابی بستگی دارد.


روش 4: نصب آنتی ویروس و حذف فعالیت ویروس



خیلی اوقات، خطای 0x80070422 دقیقاً به دلیل فعالیت ویروس در رایانه شما رخ می دهد. می توانید با استفاده از آنتی ویروس و اسکن عمیق سیستم سعی کنید مشکل را حل کنید.

  1. اگر قبلاً آنتی ویروس روی رایانه خود نداشتید، باید آن را نصب کنید. مطلوب است که این یک راه حل از یک سازنده معتبر باشد، به عنوان مثال، آنتی ویروس avast, دکتر وب, آزمایشگاه های کسپرسکی غیره

  2. استفاده از یک آنتی ویروس یا یک ابزار درمانی جداگانه، برای مثال، دکتر. Web CureIt، حالت اسکن عمیق را شروع کنید و منتظر بمانید تا اسکن سیستم به پایان برسد.

  3. اگر پس از اسکن سیستم، هر نوع تهدیدی در رایانه یافت شد، باید آنها را از بین ببرید و سپس سیستم را راه اندازی مجدد کنید.


روش 5: سیستم عامل را دوباره نصب کنید



البته، این روش رادیکال است، اما اگر یک توصیه قبلی به شما کمک نکرد مشکل خطای 0x80070422 را حل کنید، نباید آن را حذف کنید.

همچنین نگاه کنید به: ویندوز 7 را خودتان نصب کنید امیدواریم هر یک از توصیه های ارائه شده در مقاله بتواند به شما در رفع خطای نصب کننده 0x80070422 کمک کند. اگر تجربه خود را در حل مشکل مشابه دارید، در نظرات در مورد آن به ما بگویید.
22 ژوئن 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    4 دسامبر 2023 10:40
    من سیستم را بازیابی کردم و همه چیز برای من خوب کار کرد، خطا ناپدید شد.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:23
    اگر همانطور که در مقاله نوشته شده خطایی رخ دهد، توصیه می شود ویندوز را دوباره نصب کنید من نیز با این مواجه شدم، به من کمک کرد