FreePrograms.me

راه های حل خطای بسته Windows Installer هنگام نصب iTunes

Способы решения ошибки пакета Windows Installer при установке iTunes

iTunes برنامه ای است که برای نصب توسط هر صاحب دستگاه اپل لازم است، زیرا تنها با کمک آن می توانید ارتباط و انتقال داده بین دستگاه اپل و رایانه برقرار کنید. متأسفانه نصب برنامه همیشه به درستی انجام نمی شود و هر از گاهی کاربران ممکن است با خطای بسته Windows Installer مواجه شوند.

نحوه رفع خطای بسته Windows Installer هنگام نصب iTunes



در زیر سعی خواهیم کرد حداکثر تعداد راه هایی را در نظر بگیریم که می تواند به حل مشکل هنگام نصب برنامه iTunes کمک کند.

روش 1: رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید



بسیاری از مشکلات سیستم را می توان به راحتی به منطقی ترین و ساده ترین راه حل کرد - راه اندازی مجدد کامپیوتر. بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و سپس از روش های بعدی استفاده کنید.

روش 2: حذف کامل به روز رسانی نرم افزار اپل


  1. پنجره را باز کن "کنترل پنل" - "حذف برنامه ها" و لیست برنامه های نصب شده را بررسی کنید. اگر دارای به روز رسانی نرم افزار اپل است، روی نرم افزار کلیک راست کرده و انتخاب کنید «آموزش».

    Способы решения ошибки пакета Windows Installer при установке iTunes


  2. پس از اتمام حذف نرم افزار، باید رجیستری ویندوز را برای وجود فایل های باقی مانده در سیستم بررسی کنید. برای انجام این کار، میانبر صفحه کلید را فشار دهید پیرو + ربا تماس با پنجره «ويپلينتь»و دستور زیر را در آن وارد کنید:

    regedit را




  3. پنجره رجیستری ویندوز روی صفحه ظاهر می شود. شما باید نوار جستجو را با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl+F فراخوانی کنید. در پنجره باز شده عبارت زیر را وارد کرده و آن را جستجو کنید:

    به روز رسانی نرم افزار اپل




  4. تمام نتایج شناسایی شده روی صفحه نمایش داده می شود. در صورت وجود، باید همه آنها را بدون استثنا حذف کنید.

  5. هنگامی که حذف فایل های باقی مانده کامل شد، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس دوباره سعی کنید iTunes را نصب کنید.


روش 3: به روز رسانی نرم افزار اپل را دوباره نصب کنید



همانطور که می‌دانید، اپلیکیشن Apple Software Update شایع‌ترین علت این مشکل است. با این مرحله پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن را مجددا نصب کنید تا دوباره به درستی کار کند.

  1. برای انجام این کار ، باز کنید "صفحه کنترل" و به بخش بروید "برنامه ها و ویژگی های".



  2. در لیست برنامه های نصب شده، Apple Software Update را پیدا کنید، روی آن کلیک راست کرده و مورد را انتخاب کنید. "بازسازی".



  3. مراحل بازیابی محصول را کامل کنید. بدون بستن پنجره کنترل پنل، روی Apple Software Update کلیک راست کرده و این زمان را انتخاب کنید «آموزش».



  4. هنگامی که حذف کامل شد، یک کپی از نصب کننده iTunes تهیه کنید. ما باید کپی ساخته شده را با استفاده از هر برنامه بایگانی از حالت فشرده خارج کنیم، به عنوان مثال، ویرایشگر.

  5. برای انجام این کار، بر روی کپی کلیک راست کرده و در لیست کشویی، پونت را انتخاب کنید "استخراج فایل ها".



  6. پوشه ای را در رایانه خود که در آن unzip انجام می شود، مشخص کنید.



  7. پوشه به دست آمده را با فایل ها باز کنید و نصب فایل AppleSoftwareUpdate.msi را اجرا کنید. نصب محصول را کامل کنید.



  8. رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید، سپس نصب کننده اصلی iTunes را اجرا کنید (می توانید کپی را حذف کنید) و دوباره سعی کنید برنامه را روی رایانه خود نصب کنید.
یکی از روش های بالا قطعا باید به شما کمک کند. اگر روش های خود را برای حل این مشکل دارید، آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید.
10 ژوئن 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:27
    با تشکر از شما، راه اندازی مجدد دستگاه به من کمک کرد، همه چیز در حال حاضر عالی کار می کند