FreePrograms.me

بازگرداندن دستگاه اندروید به تنظیمات کارخانه

Возврат устройства на базе Андроид к заводским настройкам
اغلب در راهنماها و توصیه های مفید برای از بین بردن خرابی ها و خطاهای فنی و نرم افزاری مختلف، همه کارشناسان پیشنهاد می کنند تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی را به تنظیمات پیش فرض تنظیم شده توسط سازنده بازنشانی کنید. اصطلاح دیگر این روش را می توان Hard Reset نامید. پیش گفتار

درک این نکته ضروری است که عملیات ارائه شده به سادگی تمام اطلاعات شخصی گوشی هوشمند مورد استفاده شما را از بین می برد، مانند:
  • بازی ها و برنامه های نصب شده؛
  • تمام اطلاعات مربوط به مخاطبین شما از دفترچه تلفن؛
  • حساب های شما در شبکه های اجتماعی و همچنین حساب های موجود در سیستم عامل دستگاه.


خوشبختانه برای همه کاربران، این روند یک جنبه مثبت نیز دارد. تمام اطلاعات شخصی که روی کارت حافظه Micro SD اختیاری ضبط یا نصب شده است از بین نخواهند رفت.

هنگامی که بازنشانی کارخانه کامل شد، گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما دقیقاً مشابه زمانی است که آن را در فروشگاه ها خریداری کرده اید. به منظور جلوگیری از حذف غیرقابل جبران اطلاعات شخصی، ابتدا می توان یک نسخه پشتیبان از اطلاعات ایجاد کرد که پس از تنظیم مجدد به راحتی قابل بازیابی است.

تنظیم مجدد کارخانه

در حال حاضر، بهترین روش موثر برای انجام یک تنظیم مجدد کامل وجود دارد. این روش در مواردی مؤثرتر خواهد بود که دستگاه شما در هنگام راه‌اندازی اصلاً راه‌اندازی نشود یا از لوگوی شرکت سازنده فراتر نرود یا اگر تلفن هوشمند با الگو یا رمز عبور قفل شده باشد و شما آن را فراموش کرده باشید و نتوانستید آن را بازیابی کنید. .

برای انجام بازنشانی کامل کارخانه، به موارد زیر نیاز دارید:
  1. گوشی هوشمند را راه اندازی مجدد کنید.

  2. به ریکاوری بروید. برای اینکه بتوانید این عمل را انجام دهید، باید ترکیبی از دکمه ها را به طور همزمان برای مدتی فشار داده و نگه دارید. سازندگان مختلف گوشی‌های هوشمند دارای ترکیب دکمه‌های متفاوتی هستند، اما در اکثر مواقع ترکیب استاندارد است دکمه های کاهش صدا и دکمه های شروع گوشی هوشمند. باید کلیدها را فشار دهید تا گوشی هوشمند وارد شود بهبود.

    انتخاب منو را می توان با استفاده از کلیدهای صدا و تأیید با استفاده از کلید شروع انجام داد.


  3. پس از ورود به Recovery، خط " را انتخاب کنیدپاک کردن داده / تنظیم مجدد کارخانه".

    Возврат устройства на базе Андроид к заводским настройкам


  4. بعد کلیک کنید "بله تمام دادههای کاربر را پاک کن".

  5. پس از اتمام، شما باید یک موقعیت را انتخاب کنید "دوباره بوت شدن سیستم".


این تنها چیزی است که برای بازنشانی دستگاه اندروید خود به تنظیمات کارخانه نیاز دارید.
13 نوامبر 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. والری
    18 نوامبر 2016 08:10
    سلام، با عرض پوزش بابت سوالی که در موضوع مقاله نیست، در پوشه All programs این پوشه را با فایل های “Hokanace version 5.2 فایلی برای راه اندازی برنامه Setup/Uninstall وجود دارد. به من بگو این چیست و با آن چه کنم؟
  2. کیت.15
    18 نوامبر 2016 11:34
    Valery، هر برنامه دارای یک نصب کننده داخلی (حذف کننده) است که در واقع می توانید برنامه را حذف یا مجدداً نصب کنید. هنگامی که برنامه ای را از طریق "کنترل پنل" - "حذف برنامه ها" حذف می کنید، سیستم به دنبال این فایل می گردد که با کمک آن در واقع حذف نصب کامل می شود. از اینجا نتیجه می گیریم که این فایل نباید حذف یا لمس شود.
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:07
    من مدتهاست که می خواهم گوشی خود را تمیز کنم و به تنظیمات کارخانه برگردانم تا همه چیز کاملاً تمیز شود.