FreePrograms.me

سیستم عامل اندروید از کار افتاده است. در صورت روشن نشدن گوشی چه باید کرد؟

اغلب اوقات، کاربران دستگاه‌های دارای اندروید با مشکلی مواجه می‌شوند که پس از خاموش کردن مجدد تلفن، به سادگی روشن نمی‌شود. این ممکن است به دلایلی باشد که البته در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. اما مهمتر از همه، اینجا و اکنون مواردی را به شما آموزش می دهیم که به نجات گوشی هوشمند شما از "خواب ابدی" کمک می کند و به شما می گوییم در شرایطی که سیستم عامل اندروید به طور کامل از کار افتاده است، چه کاری انجام دهید. دلایل روشن نشدن گوشی هوشمند شما
در اینجا به صورت کاملاً منطقی می توانیم دو دلیل روشن نشدن دستگاه شما را تشخیص دهیم.

اولا، ممکن است مشکل در سخت افزار گوشی هوشمند باشد. در اینجا فقط یک گزینه وجود دارد: تلفن را به یک سرویس فنی ببرید، جایی که متخصصان حکم را صادر می کنند. کاملاً ممکن است که یک قطعه شکسته به راحتی قابل تعویض باشد (مثلاً باتری) و بتوان آن را با یک قطعه کار تعویض کرد.

در غیر این صورت مشکل ممکن است در سمت نرم افزار باشد. این بدان معنی است که دستگاه به دلیل نصب نادرست سیستم عامل (معروف به سیستم عامل) یا به دلیل تداخل با فایل های سیستم استارت نمی خورد که این نیز مملو از عواقب است.

چگونه می توان عملکرد اندروید را در صورت خرابی سیستم عامل بازیابی کرد؟
اگر 100% مطمئن هستید که مشکل ناشی از کار نکردن نرم افزار است، می توانید سعی کنید همه چیز را با خطر و خطر خود برطرف کنید.

این در مورد بازنشانی کامل به تنظیمات کارخانه. شایان ذکر است که تمام اطلاعات گوشی و کارت SD شما به طور کامل پاک می شود، بنابراین قبل از انجام این عملیات، در صورت لزوم از فایل های خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر بعد از بازنشانی تنظیمات دیدید که کمکی نکرد، باید فریمور را تغییر دهید. البته می توانید با کمک همین متخصصان یا با دست خودم.
به عنوان خلاصه، اجازه دهید به شما یادآوری کنیم که شما شخصاً مسئول تمام اقدامات خود هستید، بنابراین باید هنگام بازنشانی تنظیمات و/یا فلش کردن اندروید بسیار بسیار مراقب باشید.
01 فوریه 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:35
    کمک کرد! گوشی روشن شد! متشکرم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:53
    مقاله عالی به من کمک کرد، بسیار متشکرم، آن را به هر کسی که با سیستم عامل مشکل دارد توصیه می کنم