FreePrograms.me

Holo Launcher یک برنامه کاربردی مناسب برای کنترل گوشی هوشمند شما است

Holo Launcher - удобное приложение для управления вашим смартфоном
Holo Launcher امکان بازآفرینی کامل سبک ICS را در دستگاهی مبتنی بر اندروید فراهم می کند. به لطف این برنامه، می توانید پیش نمایش دسکتاپ ها را مشاهده کنید، کنترل حرکتی را ارائه دهید و از پیمایش مداوم پشتیبانی کنید. ویژگی Holo Launcher این است که دارای 9 جدول برای کار، یک شبکه 10 در 10، یک گزینه برای پشتیبان گیری و بازیابی تنظیمات، ابزارک ها، یک گزینه برای سفارشی کردن شبکه و صفحات است.

Holo Launcher - удобное приложение для управления вашим смартфоном


کاربران روسی زبان در درک کتیبه ها مشکلی نخواهند داشت، زیرا برنامه برای زبان روسی اقتباس شده است. عملکرد برنامه ساده است و رابط کاربری بصری است. فرآیند نصب به صورت خودکار انجام می شود. لانچر برای کسانی که می خواهند طراحی دستگاه تلفن همراهشان فردی و رنگارنگ باشد مفید خواهد بود.



برنامه را می توان سیستمی کرد. برای انجام این کار، باید فایل “.apk” را کپی کرده و به دایرکتوری منتقل کنید سیستم / برنامه، سپس مجوزها را تنظیم کنید"rw-rr"و دستگاه را راه اندازی مجدد کنید. برای اینکه داده های مربوط به تماس ها و پیام ها روی دسکتاپ نمایش داده شوند، باید نصب کنید Holo Notifier https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobint.hololauncher، پیوندی که ما نیز در اختیار شما قرار می دهیم. دانلود Holo Launcher برای اندروید https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobint.hololauncher
10 نوامبر 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    3 دسامبر 2023 17:48
    لانچر مناسب برای گوشی های هوشمند، تاخیر کمتری با آن 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:08
    hola iLauncher عالی برای گوشی شما، همه چیز خوب کار می کند و اشکالی ندارد