FreePrograms.me

Dumpper Wi-Fi: دانلود، نصب و استفاده از برنامه

Dumpper Wi-Fi: скачивание, установка и использование программы

Dumpper Wi-Fi برنامه ای برای حدس زدن رمز عبور وای فای است که هنگام تست یک شبکه بی سیم برای آسیب پذیری ها یا زمانی که رمز عبور آن را فراموش کرده اید مفید خواهد بود. اکنون به شما خواهیم گفت که از کجا باید این برنامه را دانلود کنید، چگونه نصب کنید و چگونه از این برنامه به درستی استفاده کنید.

دانلود و نصب کنید
برای استفاده از برنامه Dumpper علاوه بر آن به ابزار دیگری به نام JumpStart نیاز دارید که در صورت داشتن پین روتر که معمولاً در پشت روتر نشان داده می شود، می تواند به شبکه های بی سیم دسترسی پیدا کند.

هر دو برنامه به صورت رایگان برای دانلود در دسترس هستند. برای انجام این کار فقط باید بروید این لینک را دنبال کنید https://disk.yandex.ru/d/v3mHZKz-dLGVfg و بایگانی فایل ها را از طریق گوگل درایو دانلود کنید (آرشیو ویروس نداره).

پس از دانلود بایگانی، آن را در یک مکان مناسب در رایانه خود باز کنید. در مرحله بعد، به پوشه ای که برنامه های دانلود شده دارد بروید، به پوشه JumpStart بروید و با دوبار کلیک کردن روی دکمه سمت چپ ماوس روی فایل setup.exe، این ابزار را نصب کنید.

Dumpper Wi-Fi: скачивание, установка и использование программы



فرآیند نصب JumpStart به خودی خود پیچیده نیست. دستورالعمل های نصب کننده را دنبال کنید تا زمانی که JumpStart نصب شود و میانبر آن روی دسکتاپ شما ظاهر شود.

استفاده از دامپر
هنگامی که ابزار JumpStart نصب شد، می توانید با خیال راحت Dumpper را راه اندازی کنید.

اگر سیستم هنگام راه‌اندازی خطایی را به شما اطلاع داد، برنامه را به‌عنوان مدیر اجرا کنید. اگر این کار کمکی نکرد، کامپیوتر یا لپ تاپ مورد استفاده شما از اتصال به شبکه بی سیم پشتیبانی نمی کند. بنابراین، مراقب باشید.

پس از راه اندازی کلاینت Dumpper، پنجره برنامه را مشاهده خواهید کرد. روی دکمه کلیک کنید اسکنبه طوری که ابزار می تواند تمام نقاط دسترسی Wi-Fi موجود در حال حاضر را شناسایی کند.



نقطه مورد نظر را با کلیک چپ ماوس انتخاب کنید، سپس به تب بروید Wps.

در این برگه، کادر کناری را علامت بزنید Todas Las redesو در پایین پنجره برنامه، مسیر پوشه ای را که برنامه JumpStart از قبل نصب شده در آن ذخیره می شود، مشخص کنید.

برای شروع برنامه بر روی دکمه کلیک کنید آغازگر JumpStart، پس از آن به پنجره JumpStart هدایت می شوید.

پس از انجام این مراحل، ابزار فوق یک کد پین برای نقطه دسترسی انتخاب شده در اختیار شما قرار می دهد.

22 آگوست 2016 9
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. الکساندر
    30 آوریل 2017 00:06
    اصلا کار نمیکنه من آن را برای آزمایش دانلود کردم، من در خانه به رایگان نیازی ندارم، می خواستم از وای فای شخص دیگری در محل کار استفاده کنم. اینطور نیست. شبکه می بیند که گذرواژه ها مجموعه ای بی فایده از اعداد هستند. هیچ چیزی را دریافت نمی کند، به هیچ شبکه ای وصل نمی شود. طلاق غیرقابل درک به نظر می رسد.
  2. کیت.15
    2 مه 2017 10:52
    آیا از این ابزار در ارتباط با JumpStart استفاده کرده اید؟
  3. مایکل
    8 جولای 2017 14:51
    ابزار کار نمی کند. در تب Wps برای شبکه انتخاب شده، ابتدا Wps Pin:30546707 را نوشتم
    سپس Iniciar JumpStart را فشار دادم، فقط یک عدد 30546707 از پایین ناپدید شد و من به مدت 4 دقیقه اسکن کردم و در نهایت یک علامت جاده ای 3.1 تولید کردم.
    فکر می کنم فراموش کرده اید که فایل را با انتخاب کدهای پین در جامپ استارت قرار دهید. ممکن است کدهای پین زیادی برای یک مدل روتر وجود داشته باشد، اما شما فقط یک کد دارید.
    برنامه را بهبود بخشید

    من درک می کنم که این برنامه چگونه کار می کند.
    این برنامه برای این واقعیت طراحی شده است که پین ​​wps را می شناسید. در پشت روتر، PIN:00000000 را پیدا کنید
    در سمت چپ دکمه "Initial JumpStart" در قسمت WpsPin: دکمه قبلی را حذف کنید و 00000000 را در روتر وارد کنید.
  4. عظیم
    11 اکتبر 2017 12:36
    نمیدونستم چطوری دانلودش کنم
  5. آسیم
    27 نوامبر 2018 10:25
    شبکه می بیند که گذرواژه ها مجموعه ای بی فایده از اعداد هستند. هیچ چیزی را دریافت نمی کند، به هیچ شبکه ای وصل نمی شود. طلاق غیرقابل درک به نظر می رسد.
  6. کیت.15
    30 نوامبر 2018 12:07
    asim این نرم افزار را نمی توان قابل اعتماد نامید. اولا، پشتیبانی از آن مدت هاست که توسط توسعه دهنده متوقف شده است، به این معنی که عملکرد آن با دستگاه ها به هیچ وجه تضمین نمی شود، و ثانیا، هدف این ابزار هک کردن شبکه های بی سیم است که طبیعتاً نمی تواند امنیت داده ها را از طرف شما تضمین کند. یا تضمین دریافت کلیدهای امنیتی از شبکه های دیگر.
  7. عکس تیرکمان بچه گانه
    عکس تیرکمان بچه گانه
    15 آوریل 2022 10:07
    لینک کار نمی کند

    لینک کار نمی کند
    1. adminvag
      15 آوریل 2022 21:18
      آن را تغییر دادم، کار می کند، با تشکر از راهنمایی))
  8. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:25
    یک بار موفق شدم یک رمز عبور در یک دامپر وای فای پیدا کنم، اما برنامه خیلی خوب نیست