FreePrograms.me

دوست شما چه کسی را در شبکه اجتماعی VKontakte دوست دارد؟

Кому ставит лайки ваш друг в социальной сети Вконтакте?

VKontakte محبوب ترین شبکه اجتماعی در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع است. این شبکه اجتماعی علاوه بر ارتباط، کارکردهای خوب دیگری نیز دارد. اگر به موسیقی علاقه دارید، پس یک بخش صوتی برای شما وجود دارد و اگر می خواهید بازی کنید، به بخش برنامه ها بروید. اما امروز کمی در مورد چیز دیگری صحبت خواهیم کرد. ما سعی خواهیم کرد به سؤال زیر پاسخ دهیم: چگونه بفهمیم که یک کاربر خاص VKontakte چه کسی را دوست دارد. در واقع گزینه های مختلفی برای پاسخ به این سوال وجود دارد. اما ما فقط روی یک برنامه تمرکز خواهیم کرد، یعنی برنامه ای به نام "دوست من چه کسی را دوست دارد". این برنامه را می توان به سادگی در بخش مورد نظر شبکه اجتماعی VKontakte یافت و راه اندازی کرد. همچنین می توانید به سادگی پیوندی را که در انتهای مقاله خواهید یافت دنبال کنید.

بنابراین، اول از همه، ما خود برنامه را راه اندازی می کنیم. چند ثانیه صبر می کنیم و شما می توانید شروع کنید. مانند تصویر زیر، پنجره برنامه باز می شود.


می توانید نام و نام خانوادگی دوست خود (یا شناسه صفحه او) را در سمت چپ پنجره وارد کنید. پس از آن، عکس او ظاهر می شود و روی آن یک دکمه نارنجی با کتیبه وجود دارد.بیا شروع کنیمشما باید روی آن کلیک کنید.


تجزیه و تحلیل صفحه کمی طول می کشد و پس از آن افرادی را خواهید دید که دوستتان دوست دارند. تمام اطلاعات سفارش داده می شود (اولین مکان در جستجو شخصی است که دوست شما بیشترین لایک را به او داده است). شما می توانید صفحه خود را به روشی مشابه کاوش کنید. آیا می خواهید بدانید که دوستان شما چه کسانی و در چه مقداری را دوست دارند؟ سپس اپلیکیشن توضیح داده شده در این مقاله را اجرا کنید.

دوست من چه کسی را دوست دارد؟


برنامه را اجرا کنید https://vk.com/app3938387?_smt=apps%3A2
21 مه 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    19 نوامبر 2023 13:53
    خیلی ممنونم که همچین برنامه ای اینجا هست، تونستم دانلودش کنم و ببینم دوست پسرم کی دوست داره، دیگه قرار نیستیم... 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 17:45
    بنابراین - خوب، اکنون در آنجا بمانید، افرادی که با "کارآگاهان" قرار می گذارند)))
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:49
    نمی‌دانم، من همیشه به چنین برنامه‌هایی اهمیت نمی‌دادم، این به او مربوط می‌شود، چرا به آن زحمت می‌دهم؟