FreePrograms.me

گوش دادن به موسیقی VKontakte از طریق آیفون با استفاده از پخش کننده Melody


شما هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق گوشی می توانید به این شبکه اجتماعی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، برای تلفن های مدرن برنامه های کاربردی ویژه ای برای استفاده وجود دارد شبکه اجتماعی VKontakte. اگر آیفون دارید و می خواهید بدون استفاده از رابط وب شبکه اجتماعی از Vkontakte به موسیقی گوش دهید، می توانید از یک برنامه ویژه استفاده کنید. برنامه ای مانند پخش کننده Melody برای این اهداف عالی است. وظیفه اصلی این اپلیکیشن موسیقی دسترسی و امکان مدیریت موسیقی پروفایل شما در شبکه اجتماعی VKontakte است.

برای گوش دادن به موسیقی، باید به برنامه اجازه دسترسی به نمایه VKontakte خود را بدهید. یعنی باید مراحل مجوز را طی کنید. سپس می توانید گوش دهید، جستجو کنید و حتی دانلود موسیقی از شبکه های اجتماعی. به هر حال، موسیقی دانلود شده را می توان بعداً به صورت آفلاین گوش داد.

علاوه بر موسیقی هایی که در پروفایل شما وجود دارد، می توانید موسیقی دوستان خود را از شبکه اجتماعی VKontakte جستجو و گوش دهید. همچنین می توانید موسیقی را بر اساس ژانر جستجو کنید.

در مورد قسمت فنی پخش کننده ملودی، تمام ابزار یک پخش کننده با کیفیت بالا را دارد. و رابط پخش Melody بسیار جذاب و ساده است. برای گوش دادن به موسیقی در شبکه اجتماعی VKontakte از طریق آیفون، می توانید از برنامه پخش کننده راحت Melody استفاده کنید که می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.
26 فوریه 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:56
    این پخش کننده بسیار راحت است، من آن را به همه توصیه می کنم

  2. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 22:03
    گوش دادن به موسیقی بسیار دلپذیر و راحت است! 
  3. خاک رس
    6 دسامبر 2023 14:24
    این برنامه فقط بمب است! الان خیلی راحت میتونم از VK موزیک گوش بدم و دانلود کنم و این برنامه رایگانه!
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:54
    من مدت زیادی است که با استفاده از پخش کننده ملودی، صدای با کیفیت عالی به موسیقی گوش می دهم