FreePrograms.me

رمز عبور پیش فرض در روتر Dir 615 است

Пароль по умолчанию в роутере Dir 615

گاهی اوقات بسیاری از کاربران با مشکلاتی روبرو می شوند هنگام راه اندازی روتر. و این مشکلات حتی در خود راه اندازی نیست، بلکه در چیزهای ساده تر است. به عنوان مثال، برخی از کاربران همیشه قادر به ورود به رابط وب روتر نیستند. ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را برای Dir 615 انجام دهید. تقریباً همیشه همینطور است وارد رابط وب روتر شوید شما باید چند مرحله را انجام دهید اولین چیز این است که باز شود هر مرورگر. و دومین مورد این است که آدرس را در نوار آدرس تایپ کنید 192.168.0.1.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که رمز عبور خود را وارد کرده و برای ورود به رابط روتر وارد شوید. برای بسیاری، اینها مدیر استاندارد هستند. یعنی admin را به عنوان لاگین می نویسیم و همچنین admin را به عنوان رمز عبور وارد می کنیم. اما روتر Dir 615 تفاوت های جزئی دارد.

پس از رفتن به آدرس 192.168.0.1، باید کلمه را به جای ورود وارد کنید. مدیر سایتو قسمت رمز عبور را خالی بگذارید. در پایان فقط روی دکمه ورود کلیک کنید.
Пароль по умолчанию в роутере Dir 615
ورود به رابط وب روتر Dir 615 بسیار ساده است. و فراموش نکنید، برای اهداف امنیتی، ورود به سیستم و رمز عبور استاندارد را به موارد پیچیده تر تغییر دهید.
05 مه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:08
    به هر حال ، من اخیراً یاد گرفتم که چگونه رمز عبور را در روترها تغییر دهم ، اما معلوم شد که چندان دشوار نیست