FreePrograms.me

راه اندازی روتر ASUS RT-N11P


موافق باشید که اینترنت سیمی امروزه در حال تبدیل شدن به گذشته است و مدتهاست که اینترنت بی سیم جایگزین آن شده است. برای اینترنت بی سیم با کیفیت به چه چیزهایی نیاز دارید؟ اینترنت سیمی با کیفیت بالا و البته روتر Wi-Fi. و امروز در مورد راه اندازی روتر ASUS RT-N11P صحبت خواهیم کرد. مانند هر راه اندازی روتر دیگری، ابتدا باید آن را به رایانه خود متصل کنید. برای این کار می توانید از کابل LAN که به همراه روتر ارائه می شود استفاده کنید. بعد شما نیاز دارید به منوی تنظیمات خود روتر برویداست.

و برای انجام این کار، فقط باید آدرس را در هر مرورگر رایانه ای در نوار آدرس وارد کنید 192.168.1.1 یا 192.168.0.1. در مرحله بعد، پنجره ای باز می شود که در آن باید وارد شوید. هم برای ورود و هم برای رمز عبور، "مدیر سایت". روی دکمه کلیک کنید"خوب".

هنگام راه اندازی روتر ASUS RT-N11P، بلافاصله در این مرحله به راه اندازی سریع منتقل می شوید. در اصل، این چیزی است که ما نیاز داریم. در این مرحله فقط باید روی "کلیک کنید"بیشتر".
Настраиваем роутер ASUS RT-N11P


سپس پنجره ای باز می شود که در آن باید رمز عبور را به یک رمز پیچیده تر تغییر دهید. در این مرحله رمز عبور را وارد کنید. که به آن رسیدید و روی دکمه " کلیک کنید "بیشتر".


کار زیادی برای انجام دادن باقی نمانده است. در این مرحله، باید صفحه ای را مشاهده کنید که در آن باید نوع اتصال اینترنت خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، این می تواند یک اتصال PPPoE باشد. می توانید نوع اتصال را از ارائه دهنده خود یا در قرارداد خدمات مطلع شوید. در بیشتر موارد، روتر ASUS RT-N11P به طور خودکار نوع اتصال را تشخیص می دهد.


فقط یک قدم مانده است در این مرحله، پنجره ای با تنظیمات حساب باز می شود. در اینجا باید لاگین و رمز عبور مشخص شده در قرارداد برای ارائه خدمات توسط ارائه دهنده اینترنت را وارد کنید. سپس باید دوباره دکمه را فشار دهیدبیشتر".

پس از چند ثانیه صفحه دیگری باز می شود که در آن تنها باید دو پارامتر یعنی نام شبکه بی سیم و رمز عبور آن را وارد کنید. نام شبکه (SSID) هر نامی برای اتصال Wi-Fi شما و رمز عبور شبکه است رمز عبوری که ایجاد کردید، که هنگام اتصال به شبکه باید وارد شود. در پایان تمام اقدامات، باید بر روی دکمه کلیک کنید "اعمال".
پیکربندی خودکار روتر ASUS RT-N11P سریعترین است و برای کاربران بی تجربه ایده آل است. اگر تمام توصیه های ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید، می توانید روتر ASUS RT-N11P را با موفقیت پیکربندی کنید.
01 آوریل 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:32
    من سریع روتر را راه اندازی کردم! کارآمد و خوب کار می کند! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:05
    روتر را سریع و واضح تنظیم کنید.