FreePrograms.me

راه اندازی ایمیل Yandex در Microsoft Outlook

Настройка почты Яндекс в программе Microsoft Outlook

اگر نامه‌ای از سایر سرویس‌های پست دارید، می‌توانید مطمئن شوید که نامه‌های این سرویس‌ها با ایمیل Microsoft Outlook. مثلاً اگر دارید ایمیل Yandex، سپس می توانید با استفاده از Microsoft Outlook نامه دریافت کنید. اما قبل از آن باید تنظیمات خاصی را انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایمیل Microsoft Outlook را با استفاده از پروتکل IMAP تنظیم کنید. برای شروع، Microsoft Outlook را راه اندازی کنید و روی " کلیک کنیدبیشتر". پنجره تنظیمات حساب باز می شود. در آن، کادر را علامت بزنید "بلهو همچنین روی دکمه کلیک کنیدبیشتر".

پنجره زیر ظاهر می شود که در آن باید "" را انتخاب کنید.تنظیمات سرور یا انواع سرور اضافی را به صورت دستی پیکربندی کنید". به نظر می رسد این است.
Настройка почты Яндекс в программе Microsoft Outlook


در پنجره انتخاب سرویس بعدی، علامت "ایمیل اینترنتیو همچنین روی دکمه کلیک کنیدبیشتردر پنجره جدید باید پارامترهای خاصی را مشخص کنید. این پارامترها عبارتند از نام، آدرس ایمیل، نوع حساب، سرور ایمیل ورودی، سرور ایمیل خروجی، کاربر، رمز عبور.

از آنجایی که ایمیل Yandex در حال پیکربندی است، ما تمام داده ها را از آن می نویسیم. نمونه ای از پر کردن در تصویر زیر نشان داده شده است. هنگامی که تمام پارامترهای ذکر شده در بالا را پر کردید، باید بر روی " کلیک کنیدتنظیمات دیگر".


در این پنجره، به "تب" برویدمیل سرور خروجی". کادر را علامت بزنید"سرور SMTP نیاز به احراز هویت دارد". و فقط در زیر مورد را انتخاب کنید "مشابه سرور برای نامه های دریافتی".


اکنون به "برگه" برویدعلاوه بر این". باید در " انتخاب کنیداز نوع اتصال رمزگذاری شده زیر استفاده کنید"مقدار SSL برای سرور IMAP و SMTP / پارامترهای زیر را نیز تنظیم کنید: سرور IMAP - 993 و سرور SMTP - 465. خوب، شما باید تمام مراحل را با کلیک بر روی دکمه انجام دهید "خوب".

موضوع کوچک باقی می ماند. در پنجره «افزودن حساب»، روی «بیشتر". در نهایت، شما باید بر روی دکمه کلیک کنید "انجام شده است". تنظیم ایمیل Yandex در سرویس گیرنده ایمیل Microsoft Outlook مدتی طول می کشد، اما پس از انجام صحیح تمام مراحل، می توانید از همه آن در محل کار استفاده کنید.
30 آوریل 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:13
    جالب است که می‌تواند نامه‌ها را با مایکروسافت Outlook همگام‌سازی کند