FreePrograms.me

برنامه وب Outlook - وارد ایمیل شوید

Outlook Web App - вход в почту

اما برنامه های ایمیل ویژه ای نیز وجود دارند که برای پیام رسانی و همکاری طراحی شده اند. چنین برنامه های ایمیلی را می توان به راحتی شرکتی نامید. امروز در مورد محصول نرم افزار Outlook Web App صحبت خواهیم کرد. بیایید به سوال زیر نگاه کنیم: "ورود به برنامه وب Outlook." قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، ابتدا به طور مختصر قابلیت های Outlook Web App را شرح می دهیم. بلافاصله می توان گفت که Outlook Web App یک نسخه مرورگر از ایمیل Outlook است. از این محصول نرم افزاری می توان برای ورود به ایمیل، کار با تقویم و مخاطبین خود استفاده کرد. Outlook Web App را می توان با سرویس های ایمیل مایکروسافت که از طریق هر کدام در Exchange اجرا می شوند، استفاده کرد مرورگر مدرن.

برای ورود به ایمیل خود، باید نوع حساب خود را بدانید. اگر از نوع حساب تجاری Office 365 استفاده می کنید، برای ورود به ایمیل خود، باید پیوند را دنبال کنید http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=402333. برای نوع حساب Office 365 Service (ارائه شده توسط 21Vianet)، باید پیوند را دنبال کنید https://portal.partner.microsoftonline.cn.

موقعیت‌هایی وجود دارد که نامه، ایمیل شرکتی مبتنی بر Exchange است، اما از Office 365 استفاده نمی‌کند. در این شرایط، سازمانی که برای آن کار می‌کنید باید آدرسی را که باید برای ورود به ایمیل به آنجا بروید، ارائه دهد.

پس از دنبال کردن لینک مورد نیاز خود، خود را در صفحه ای می یابید که باید لاگین خود را وارد کنید (آدرس ایمیل) و البته رمز عبور. اکنون می دانید که چگونه به ایمیل Outlook Web App وارد شوید.
21 سپتامبر 2015 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ایرنه
    7 مرداد 2016 18:41
    من نمی توانم به Yandex دسترسی پیدا کنم، آنها می نویسند: خطا در ایجاد یک اتصال امن. از طریق ایمیل پاسخ دهید، نمی توانم آن را بخوانم
  2. کیت.15
    8 مرداد 2016 11:25
    ایرینا، آیا با ایمیل Yandex مشکل دارید؟
  3. korolina1918
    korolina1918
    20 سپتامبر 2016 10:13
    از طریق mail.ru وارد صندوق پستی Yandex خود شوید
  4. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 17:44
    یک ویژگی بسیار خوب از Outlook برای کار از طریق مرورگر.