FreePrograms.me

چگونه در سرویس گیرنده ایمیل Microsoft Outlook یک امضا ایجاد کنیم؟

Как сделать подпись в почтовом клиенте Microsoft Outlook?

نرم افزار Microsoft Outlook در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به عنوان پست شرکتی استفاده می شود. همچنین دارای ویژگی هایی مانند تقویم، زمان بندی وظایف، نوت بوک و بسیاری دیگر است. ما قبلاً برخی از عملکردهای وب سایت خود را بررسی کرده ایم. امروز در مورد نحوه ایجاد امضا در Microsoft Outlook صحبت خواهیم کرد. ابتدا باید یک پیام جدید ایجاد کنید. در اینجا ما برگه پیام و سپس مورد " را انتخاب می کنیمفعال کردنو در نهایت روی مورد کلیک کنیدامضا"، و سپس مورد را انتخاب کنید"امضاهمه اینها به وضوح در تصویر زیر نشان داده شده است.
Как сделать подпись в почтовом клиенте Microsoft Outlook?


بعد باید به برگه " برویدامضای الکترونیک". در اینجا ما بر روی دکمه " کلیک می کنیم "ساختناکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نام یا عبارت برای امضا وارد کنید. سپس روی دکمه کلیک کنید.خوب". درست در زیر فیلدی به نام "تغییر امضا". در این قسمت می توانید متنی را که می خواهید بعد از امضا مشاهده کنید اضافه کنید. نمونه ای از اینکه چگونه باید به نظر برسد در تصویر زیر نشان داده شده است.


این فرآیند امضا را به پایان می‌رساند، اما به این ترتیب باید چنین امضایی را در هر پیام وارد کنید. می توانید امضایی را به صورت خودکار در هر پیامی که ارسال می کنید درج کنید.

دوباره به منوی ایجاد امضا بروید. شما باید در منو قرار بگیرید "امضای الکترونیک". در سمت راست پنجره دیگری وجود دارد که در آن باید یک امضای پیش فرض را انتخاب کنید. در پنجره سمت راست یک مورد وجود دارد "پیام جدید".

در اینجا باید امضای مورد نظر را انتخاب کنید. درست در زیر یک نقطه وجود دارد "پاسخ و ارسال". در این مرحله همچنین می توانید یک امضا را انتخاب کنید یا حروفی از این نوع را بدون امضا بگذارید. در پایان بر روی نقطه " کلیک کنید "خوب".
در اصل، این مقاله می تواند در اینجا به پایان برسد. همه چیزهایی که برای ایجاد امضای دستی و خودکار نیاز دارید را دارد نرم افزار Microsoft Outlook.
30 سپتامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. جولیا
    25 مه 2016 02:48
    اگر می خواهید استاندارد امضای یکسانی را برای همه کاربران ایجاد کنید، توصیه می کنم مقاله را بخوانید -
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 18:23
    موضوع امضای الکترونیکی به طور کلی برای من سخت است.