FreePrograms.me

ما درایورهای کامپیوتر را با برنامه SlimDrivers به ​​روز می کنیم

Обновляем драйвера компьютера с программой SlimDrivers

برای اینکه چنین دستگاه هایی به درستی کار کنند، باید به درستی متصل و پیکربندی شوند. مخصوصاً باید درایورهای خاصی روی آنها نصب شود. راننده چیست؟ به زبان ساده، این برنامه ای است که به رایانه اجازه می دهد تا با تجهیزات و دستگاه ها تعامل داشته باشد. بدون درایورهای صحیح، سخت افزار و دستگاه ها به درستی کار نمی کنند. به عنوان مثال، اگر چاپگر شما درایورهای نادرست یا قدیمی نصب کرده باشد، به هیچ وجه کار نخواهد کرد. به همین دلیل مهم است که درایورهای خود را به روز نگه دارید.

شما می توانید به طور مستقل ارتباط همه درایورهای رایانه خود را با به روز رسانی آنها در وب سایت سازنده نظارت کنید. اما باید اعتراف کنید که این یک کار خسته کننده و وقت گیر است. برای چنین اهدافی می توانید از برنامه های ویژه استفاده کنید.

اسلیم درایورها - این دقیقاً برنامه ای است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی ارتباط درایورهای رایانه خود را بررسی کنید و همچنین آخرین نسخه های این نرم افزار را به موقع نصب کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید اجرای برنامه است. برای مدت زمان معینی، کامپیوتر شما را اسکن می کند و سپس لیستی از تمام دستگاه ها و آخرین درایورها را نشان می دهد. پس از نصب درایورها، تنها کاری که باید انجام دهید این است سیستم را مجددا راه اندازی کنیدبرای اعمال تغییرات برای به روز رسانی با کیفیت بالا، اما در عین حال ساده درایورهای سیستم، می توانید از برنامه های ویژه استفاده کنید. یکی از اینها برنامه SlimDrivers است.

SlimDrivers را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-20085-slimdrivers-2.html دانلود کنید
19 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خاک رس
    6 دسامبر 2023 12:06
    SlimDrivers یک برنامه عالی برای به روز رسانی درایورها در رایانه شخصی است. من از آن در محل کار استفاده خواهم کرد، بسیار راحت است.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:57
    خیلی ممنون! درایور کامپیوتر را خیلی سریع آپدیت کرد! همه چیز به خوبی کار می کند! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:20
    من قبلاً در مورد این برنامه درایور باریک نشنیده بودم، باید آن را امتحان کنم