FreePrograms.me

اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق Wi-Fi

Подключаем ноутбук к телевизору через Wi-Fi

اغلب می توانید راه هایی را در اینترنت پیدا کنید اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق فناوری های سیمی به عنوان مثال، استفاده از کابل های HDMI، VGA. اما می توانید این کار را با استفاده از اتصال Wi-Fi بی سیم نیز انجام دهید. این دقیقاً همان چیزی است که در این مقاله امروز مورد بحث قرار خواهد گرفت. بنابراین، اول از همه، لازم است که خود تلویزیون به همان متصل باشد شبکه بی سیممانند لپ تاپ شما هنگامی که از این موضوع مطمئن شدید، باید یک سرور DLNA روی لپ تاپ خود راه اندازی کنید. بیشتر اوقات، برای این اتفاق کافی است که تنظیم کنید "خصوصی" (صفحه اصلی). اگر همه اینها وجود دارد، به طور پیش فرض 4 پوشه در لپ تاپ شما "Videos"، "Documents"، "Music" و "Images" عمومی می شوند. در صورت تمایل، می توانید پوشه های دیگر را عمومی کنید.

حالا تلویزیون را روشن کنید و به قسمتی بروید که می توانید لیست دستگاه های متصل را ببینید. به عنوان مثال، در تلویزیون سونی براویا، می‌توانید روی دکمه Home کلیک کنید و در اینجا بخش‌های «موسیقی»، «تصویر» یا «ویدئو» را انتخاب کنید و محتوای موجود در لپ‌تاپ را در آنجا تماشا کنید. تلویزیون های ال جی دارای بخش SmartShare هستند. در این قسمت محتویات تمام پوشه های به اشتراک گذاشته شده و به طور خاص محتویات پوشه های لپ تاپ متصل را مشاهده خواهید کرد.

در برخی موارد می توان آن را حتی ساده تر کرد. اگر حالت DLNA را فعال کرده اید (شبکه خود را روی صفحه اصلی تنظیم کنید)، می توانید روی فایلی که می خواهید در تلویزیون پخش شود کلیک راست کرده و " را انتخاب کنید.پخش کنیددر مورد شما نام تلویزیون متصل وجود دارد.
Подключаем ноутбук к телевизору через Wi-Fi


برای پخش، به طور کلی، از لپ تاپ گرفته تا تلویزیون از طریق اتصال بی سیم Wi-Fi، لازم است که از فناوری های Miracast و Intel WiDi پشتیبانی شود. علاوه بر این، پشتیبانی از این فناوری ها فقط در تلویزیون های هوشمند در دسترس است.

اما اگر تلویزیون شما یک تلویزیون معمولی است، اما دارای ورودی HDMI است و می خواهید آن را از طریق Wi-Fi به لپ تاپ خود متصل کنید، این کار قابل انجام است. اما این نیاز به خرید دستگاه های اضافی دارد. چنین دستگاه هایی می توانند Google Chromecas یا Android Mini PC باشند. با این دستگاه ها می توانید با استفاده از Wi-Fi همه چیز را از لپ تاپ خود به تلویزیون خود پخش کنید. این مقاله به روش های واقعی برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون با استفاده از اتصال Wi-Fi بی سیم پرداخته است.
24 مارس 2016 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. NIKITA2613
    NIKITA2613
    5 دسامبر 2023 13:24
    همه چیز فوق العاده است، من متوجه شدم که چگونه از لپ تاپ وصل شوم، متشکرم 
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:45
    من همون لحظه لپ تاپمو به تلویزیون وصل کردم! مقاله بسیار جالب و مفید است! 
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 21:48
    من باید سعی کنم تلفنم را به همین روش وصل کنم. متشکرم.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:14
    فناوری‌های جالبی که نمی‌دانم می‌توانید از طریق لپ‌تاپ وای فای به تلویزیون وصل شوید