FreePrograms.me

روش های فعال سازی سیم کارت مگافون

Способы активации сим-карты Мегафон

هر روز با استفاده از تلفن همراه تماس برقرار می کنیم. و ارتباطات سلولی فرصت هایی را برای این امر فراهم می کند. بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور ما Megafon، Beeline و MTS هستند. تقریباً همه افراد از سیم کارت های این اپراتورها استفاده می کنند. و امروز در مورد فعال سازی سیم کارت مگافون صحبت خواهیم کرد. راه اصلی برای فعال کردن سیم کارت است اپراتور مگافون مجموعه ای از دستورات ussd است *121*PUK*NUMBER#. کد PUK را روی کارت پلاستیکی موجود در سیم کارت خود خواهید دید. این کد در زیر نوار امنیتی قرار دارد. شماره هم روی همون کارت هست و باید بدون 8 وارد بشه بعد از تایپ این درخواست ussd فقط کافیه کلید تماس رو فشار بدید سیم کارتتون فعال میشه.

می توانید سیم کارت را با استفاده از اینترنت فعال کنید. برای این کار باید لینک را دنبال کنید https://sim.megafonsib.ru/WWW/ACCOUNT_ATTR_FORM. این صفحه رسمی مگافون برای فعال سازی سیم کارت است. اصل در اینجا مشابه مورد قبلی است: شما باید شماره را بدون 8 و کد PUK وارد کنید. در مرحله بعد، باید اطلاعات پاسپورت خود را پس از اعلان وارد کنید. در پایان تمام اقدامات، پیامی مبنی بر فعال سازی موفقیت آمیز سیم کارت دریافت خواهید کرد.

خوب، آخرین روش فعال سازی تماس است به مرکز پشتیبانی مگافون با شماره 8 800 550–05–00. همچنین می توانید با دفتر خدمات باز تماس بگیرید. در هر دو مورد اول و دوم، به اطلاعات پاسپورت خود نیاز خواهید داشت. راه های زیادی برای فعال کردن سیم کارت از اپراتور Megafon وجود دارد. روش مناسب خود را انتخاب کنید و سیم کارت را فعال کنید.
09 ژانویه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید