FreePrograms.me

اگر مگافون دارید چگونه از طرح تعرفه خود مطلع شوید؟

Как узнать свой тарифный план, если у вас Мегафон?

این اپراتور مخابراتی به طور فعال در حال توسعه است و به کاربران خود ارائه می دهد خدمات با کیفیت. مشترکین مگافون می توانند خدمات تلفن خود را به روش های مختلفی مدیریت کنند. اغلب، بسیاری از کاربران علاقه مند به اطلاعات در مورد طرح تعرفه خود هستند. امروز در این مورد صحبت خواهیم کرد. بنابراین، اگر از طرح تعرفه خود استفاده می کنید، چگونه متوجه می شوید سیم کارت اپراتور تلفن همراه مگافون? راه های مختلفی برای این کار وجود دارد.

اگر کاربر فعال اینترنت هستید، روش بررسی طرح تعرفه خود از طریق حساب شخصی برای شما مناسب است. برای انجام این کار فقط باید لینک را دنبال کنید https://lk.megafon.ru/login. اگر قبلاً در اینجا ثبت نام کرده اید، فقط باید اطلاعات خود را وارد کنید، اما اگر نه، مراحل ثبت نام سریع را طی کنید.

از طریق درخواست ussd می توانید از طرح تعرفه خود در سیم کارت مگافون مطلع شوید. برای این کار باید دستور را تایپ کنید * 105 #. پس از این، در منوی که در پیام پاسخ برای شما می آید، باید مورد را انتخاب کنید "حساب من"، و سپس " را انتخاب کنیدتعرفه مناگر از سیم کارت اپراتور تلفن همراه مگافون استفاده می کنید و باید طرح تعرفه خود را پیدا کنید، از یکی از روش های توضیح داده شده در این مقاله استفاده کنید.
08 سپتامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 15:59
    ممنون، حالا ببینم با چه تعرفه ای هستم. 
  2. وگ
    7 ژانویه 2024 12:49
    برنامه جالب، با تشکر از Marik برای سایت🔥