FreePrograms.me

چگونه شماره را از یک صفحه در شبکه اجتماعی VKontakte جدا کنیم؟


چه چیزی کاربران را تا این حد جذب این شبکه اجتماعی می کند؟ برای پاسخ اجمالی به این سوال می توان گفت که این شبکه اجتماعی همه چیز دارد. موسیقی, تصویری، اخبار جالب و موارد دیگر را می توانید در VKontakte پیدا کنید. حتی می توانید گوشی خود را به صفحه خود پیوند دهید. در واقع می توان شماره تلفن همراه را به صفحه ای در شبکه اجتماعی VKontakte پیوند داد. اما اگر لازم باشد او را از نمایه خود جدا کنید، چه؟ این همان چیزی است که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

تا همین اواخر، امکان حذف کامل یک شماره از نمایه خود در شبکه اجتماعی VKontakte وجود داشت. کافی بود به جای شماره، آدرس ایمیل را نشان دهید. امروز امکان انجام این کار وجود نخواهد داشت. اگر می‌خواهید پیوند شماره قبلی را لغو کنید، باید شماره جدیدی را مشخص کنید.

اول از همه به سراغ خودمان برویم پروفایل ثبت شده در این شبکه اجتماعی روی برگه کلیک کنید "تنظیمات من"و در اینجا ما مورد را انتخاب می کنیم"هشدارها". در وسط صفحه اطلاعاتی در مورد شماره شما مرتبط با صفحه در حال حاضر وجود دارد. همچنین یک کتیبه کوچک با متن وجود دارد "اینجابرای تغییر شماره باید روی آن کلیک کنید.


یک پنجره جدید ظاهر می شود که در آن باید روی دکمه ای کلیک کنید که می گوید:برای تغییر شماره". بعد، پنجره دیگری باز می شود که در آن باید یک شماره جدید وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید "برای دریافت کد".
Как отвязать номер от страницы в социальной сети Вконтакте?
در پایان همه چیز، کد دریافتی را در یک پنجره خاص وارد کرده و اقدامات خود را تأیید می کنید. در این مرحله فرآیند تغییر شماره با موفقیت انجام شده است.
02 ژانویه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 00:20
    من موفق شدم شماره را لغو کنم! متشکرم! مقاله کاملاً واضح است!