FreePrograms.me

چگونه از Wireshark استفاده کنیم؟

Как пользоваться программой Wireshark?

امروزه برنامه های زیادی از این دست وجود دارد. اما در بین آنها بهترین ها نیز وجود دارد. به عنوان مثال، چنین برنامه هایی می توانند با خیال راحت شامل شوند تحلیلگر ترافیک Wireshark. قبلاً در مورد این برنامه صحبت کرده ایم. و امروز نحوه استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را روی کامپیوتر خود اجرا کنید با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. در ادامه منوی اصلی برنامه در مقابل شما باز می شود. رابط کاربری این تحلیلگر به زبان انگلیسی است، اما نگران نباشید، زیرا بسیار واضح است.

در منوی اصلی برنامه باید به تب بروید گرفتن. در پنجره کشویی باید مورد را انتخاب کنید گزینه. این به وضوح در تصویر زیر نشان داده شده است.
Как пользоваться программой Wireshark?

پس از انجام مراحل بالا پنجره جدیدی باز می شود که به شکل زیر خواهد بود.


مورد را در این پنجره پیدا کنید رابط و روی فیلد کشویی کلیک کنید. در آنجا باید یک آداپتور اترنت انتخاب کنید. در واقع، بسته های شبکه از طریق آن ضبط می شوند.


تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه Start در منوی Capture کلیک کنید. پس از این، Wireshark شروع به گرفتن بسته های شبکه می کند. ما به نحوه استفاده از Wireshark برای گرفتن بسته های شبکه نگاه کردیم. البته این همه قابلیت های آن نیست، اما این عملکرد هدف اصلی آن است.
03 اکتبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 18:27
    به نظر من همه باید از یک تحلیلگر ترافیک استفاده کنند.