FreePrograms.me

چگونه در Beeline با موجودی صفر تماس برقرار کنیم؟

Как на Билайне позвонить при нулевом балансе?

معروف ترین و محبوب ترین اپراتورهای تلفن همراه امروزی MTS، Beeline و Megafon هستند. این اپراتور تلفن همراه و Tele 2 را نیز شامل می شود. اما این اپراتور برخلاف سایر اپراتورها در همه مناطق کشور ما کار نمی کند. امروز در مورد یکی از خدمات ارائه شده توسط صحبت خواهیم کرد اپراتور تلفن همراه Beeline. روزگاری گذشته است که مشترکین Beeline که دارند موجودی حساب شما صفر است، نتوانستم با کسی تماس بگیرم. آخرین عبارت به این معنی است که مشترکین نه می توانند تماس بگیرند، نه پیامک ارسال کنند و نه انلاین شو. امروزه اپراتور تلفن همراه Beeline خدمات متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهد که استفاده از آنها با تعادل صفر راحت است.

"تماس با هزینه همکار" تنها یکی از این خدمات است. با استفاده از این سرویس می توانید با سایر مشترکین اپراتور تلفن همراه Beeline تماس بگیرید، حتی اگر موجودی شما 0 روبل باشد. نیازی به فعال کردن این سرویس و پرداخت هزینه اشتراک برای آن ندارید.

برای استفاده از سرویس "تماس با هزینه همکار" باید شماره زیر را در تلفن خود شماره گیری کنید.0550 + شماره مشترک تماس گرفته شده". شماره مشترک پس از شماره های 0550 باید بدون 8 شماره گیری شود. یک نکته ظریف در این سرویس وجود دارد؛ مکالمه تنها زمانی آغاز می شود که مشترک رضایت خود را برای پذیرش تماس دریافتی اعلام کند.

همچنین شایان ذکر است که می توانید از سرویس "تماس با هزینه همکار" حداکثر 15 بار در روز استفاده کنید. امروزه تقریباً تمام اپراتورهای تلفن همراه خدماتی را به مشترکین خود ارائه می دهند که به آنها امکان برقراری تماس حتی با موجودی صفر را می دهد. به لطف چنین خدماتی، شما همیشه با عزیزان و دوستان خود در ارتباط خواهید بود.
21 جولای 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:56
    خوب ، اگر اشتباه نکنم ، در Beeline نوعی پرداخت اعتماد نیز وجود دارد.