FreePrograms.me

گرفتن اسکرین شات در گوشی هوشمند Asus Zenfone 2

Делаем скриншот на смартфоне Asus Zenfone 2

برای ایجاد تصاویر فوری (تصاویر) بسیاری از برنامه های مختلف نیز ساخته شده است. بسیاری از آنها برای استفاده در رایانه طراحی شده اند، اما برخی از آنها برای تلفن نیز هستند. اما گوشی های مدرن نیز دکمه های استاندارد خود را برای گرفتن اسکرین شات دارند. امروز به شما خواهیم گفت که چگونه در گوشی هوشمند ASUS ZenFone 2 اسکرین شات بگیرید. روش اول برای بسیاری کارآمد است گوشی های هوشمند مدرن. شما باید همزمان دکمه روشن/روشن و کاهش صدا را نگه دارید. در یک ثانیه خواهید دید که اسکرین شات ایجاد شده است.

اگر این روش را دوست ندارید، می توانید آن را به روش دیگری انجام دهید. ASUS ZenFone 2 دارای بخش کنترل صفحه است. و اینجاست که می توانید یک دکمه اسکرین شات اضافه کنید. برای اجرای این روش، باید انگشت خود را از بالا به پایین روی صفحه بکشید. حالا باید روی دکمه ویرایش کلیک کنید. او به عنوان یک مداد با یک تکه کاغذ به تصویر کشیده شده است.

لیستی ظاهر می شود که در آن مورد را پیدا کرده و روی آن کلیک می کنیم "اسکرین شاتخوب، در آینده فقط باید انگشت خود را از بالا به پایین بکشید و روی دکمه کلیک کنید تا یک اسکرین شات ایجاد کنید. این دو راحت ترین راه برای ایجاد اسکرین شات در تلفن ASUS ZenFone 2 شما هستند. یکی که برای شما راحت است و از آن استفاده کنید.
25 مارس 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 19:33
    یادمه خیلی وقت پیش با همین مشکل مواجه شدم. خوب است که اکنون چنین مقالاتی با راهنما وجود دارد
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:44
    من مدت زیادی است که به دنبال نحوه گرفتن اسکرین شات در تلفن هوشمند Asus Zenfone 2 بودم! همه چیز برای اولین بار درست شد! مقاله باحال 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:13
    می توانید از برنامه های مختلفی برای اسکرین شات استفاده کنید و همچنین می توانید از خود گوشی استفاده کنید که تنها با نگه داشتن دو دکمه روی خود گوشی این ویژگی را دارد.