FreePrograms.me

گرفتن اسکرین شات با Joxi

Создаем скриншоты с программой Joxi

می توانید به روش های مختلفی از صفحه نمایش خود عکس بگیرید. شما می توانید استفاده کنید با استفاده از ابزارهای استاندارد سیستم عامل ویندوز. اما اگر به دلایلی این ابزارها و روش ها مناسب شما نیستند، برنامه های خاصی برای ایجاد اسکرین شات وجود دارد. یکی از آنها جوکسی نام دارد. Joxi یکی از سریع ترین سرویس ها برای ایجاد و به اشتراک گذاری اسکرین شات است. رابط برنامه راحت و بسیار واضح است. و ذکر این نکته ضروری است که Joxi تقریباً با تمام سیستم عامل ها کار می کند. حتی در شما گوگل کروم را انتخاب کنید می توانید پسوند Joxi را نصب کنید.

اصل کار Joxi بسیار ساده است. ابتدا باید خود برنامه را نصب کنید. لینک نصب را در انتهای مقاله خواهید دید. سپس برنامه را اجرا کنید و در گوشه سمت راست پایین دسکتاپ نماد Joxi را مشاهده خواهید کرد. برای گرفتن اسکرین شات، باید روی نماد کلیک کنید، ناحیه اسکرین شات را انتخاب کرده و اسکرین شات را ذخیره کنید. پس از آن می توان آن را ارسال کرد.

اگر می خواهید اسکرین شات قدیمی گرفته شده توسط برنامه Joxi را ارسال کنید، انجام آن بسیار آسان است. شما باید روی نماد Joxi کلیک کنید و "History" را انتخاب کنید. به یک فضای ذخیره‌سازی آنلاین منتقل می‌شوید که در آنجا تمام اسکرین‌شات‌هایی را که گرفته‌اید پیدا خواهید کرد.
Создаем скриншоты с программой Joxi
آیا یک برنامه مدرن، سریع و با کیفیت برای ایجاد اسکرین شات می خواهید؟ سپس Joxi را دانلود و استفاده کنید. 

Joxi را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://joxi.ru/download/ دانلود کنید
11 فوریه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خاک رس
    6 دسامبر 2023 14:26
    تم جالب برای اسکرین شات ها، گرفتن اسکرین شات و اشتراک گذاری آن بسیار آسان است. برنامه بهترین است!