FreePrograms.me

چگونه Yandex را به صفحه شروع در مرورگر Google Chrome تبدیل کنیم؟

Как в браузере Google Chrome сделать Яндекс стартовой страницей?

کدام مرورگرها محبوب ترین هستند؟ البته تعدادشان زیاد است. اما به عنوان مثال می توانیم برجسته کنیم گوگل کروم را انتخاب کنید. این مرورگر امروزه توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می شود. به طور پیش فرض، این مرورگر از صفحه سرویس گوگل به عنوان صفحه شروع استفاده می کند. اگر می خواهید کیفیت را در این مرورگر ببینید چه باید بکنید؟ صفحه اصلی سرویس Yandex? بیایید به این موضوع نگاه کنیم. تبدیل Yandex به صفحه شروع در مرورگر Google Chrome خیلی دشوار نیست. شما فقط باید چند مرحله ساده را انجام دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات مرورگر گوگل کروم بروید. نماد تنظیمات در گوشه سمت راست بالا قرار دارد.
Как в браузере Google Chrome сделать Яндекс стартовой страницей?


سپس باید مورد را پیدا کنید "вид Внешний"و در آن بر روی چک باکس مقابل دکمه "نمایش" کلیک کنید.صفحه اصلی".


پس از انجام این مراحل، باید بر روی مورد کلیک کنید "اصلاحدر پنجره ای که ظاهر می شود، خط را انتخاب کنید.صفحه بعدو آدرس Yandex را وارد کنید http://www.yandex.ru. با فشار دادن دکمه " اقدامات خود را کامل کنیدخوب".


پس از این مراحل، Yandex به صفحه شروع مرورگر شما تبدیل می شود. اما برای رفتن به این صفحه، هر بار باید روی آیکون صفحه اصلی کلیک کنید (این صفحه شبیه یک خانه است و در گوشه سمت چپ بالای مرورگر قرار دارد). اگر نیاز دارید که صفحه Yandex هر بار که مرورگر خود را راه اندازی می کنید به طور خودکار باز شود، باید چند مرحله مختلف را انجام دهید.

برای شروع، دوباره به منوی تنظیمات مرورگر گوگل کروم بروید. به دنبال میدان باشید"گروه اولیه"و در آن مورد را انتخاب کنید"صفحات بعدی". در اینجا بر روی دکمه " کلیک کنید "اضافه کردنپنجره ای باز می شود که در آن باید آدرس Yandex را وارد کنید www.yandex.ru. حتی در مرورگر گوگل کروم، می توانید Yandex را به عنوان صفحه شروع و اصلی تنظیم کنید. و انجام آن بسیار آسان است.
14 ژوئن 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:12
    اوه، خوب، آنها این دکمه را پر کردند، راستش ترب کوهی را پیدا نمی کنید.