FreePrograms.me

Unity Web Player یک افزونه مرورگر است که باید داشته باشید


خود مرورگر در حال حاضر یک ابزار تمام عیار برای کار در اینترنت است. اما افزونه ها و افزونه های مختلفی وجود دارند که قابلیت ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند هر مرورگر مدرن. امروز فقط در مورد یکی از این موارد اضافه خواهیم کرد. اسمش Unity Web Player است. Unity Web Player - اینها افزونه هایی برای مرورگرها هستند که هدف اصلی آنها کمک به راه اندازی بازی های مرورگر است. در این مورد منظور ما بازی هایی است که بر اساس موتور یونیتی توسعه یافته اند. به عنوان مثال، در همان شبکه اجتماعی Vkontakte بسیاری از بازی های آنلاین مختلف وجود دارد که بر روی موتور Unity ساخته شده اند.

نصب افزونه Unity Web Player در هر مرورگری بسیار آسان است. شما فقط باید دانلود آن را شروع کنید، و همه چیز به طور خودکار انجام می شود. همچنین کاربر نیازی به راه اندازی Unity Web Player خود ندارد. در صورت لزوم، این افزونه نیز به صورت خودکار فعال می شود.

برخی از افزونه های مرورگر باید به طور مرتب به روز شوند. افزونه Unity Web Player نیز به این به روز رسانی نیاز دارد، اما در اینجا هیچ چیزی از کاربر لازم نیست. هنگامی که به روز رسانی ها در دسترس هستند، Unity Web Player خود را به روز می کند. Unity Web Player را در مرورگر خود نصب کنید و از بازی های مختلف مرورگر آنلاین لذت ببرید.

Unity Web Player را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://unity3d.com/ru/webplayer دانلود کنید
16 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:23
    من فقط یک اسباب بازی داشتم که در مرورگر من راه اندازی نمی شد. حالا با این اضافه سعی می کنم.