FreePrograms.me

چگونه می توان روی سیم کارت مگافون از کارت بانکی پول گذاشت؟

Как положить деньги на сим-карту Мегафон с банковской карты?

وقتی صحبت از پرداخت‌های غیرنقدی می‌شود، اغلب این فکر در مورد کارت بانکی به ذهن متبادر می‌شود. از این گذشته ، امروزه با کمک چنین کارت هایی است که خریدهای زیادی انجام می دهیم. به عنوان مثال، پرداخت برای محصولات در یک فروشگاه، پرداخت برای خدمات، پرداخت برای کالا در یک فروشگاه آنلاین و بسیاری دیگر. بسیاری از ما هزینه ارتباطات سلولی را با استفاده از کارت های بانکی پرداخت می کنیم. بیایید به سوال بعدی نگاه کنیم: چگونه صورتحساب خود را پرداخت کنیم سیم کارت "مگافون" با استفاده از کارت بانکی؟ بیایید با ساده ترین شروع کنیم. می توانید با استفاده از کارت بانکی از طریق دستگاه خودپرداز مربوطه سیم کارت خود را شارژ کنید. به عنوان مثال، اگر یک کارت Sberbank دارید، این عملیات بسیار ساده است.

باز هم می توانید از حساب اینترنت استفاده کنید. و دوباره به Sberbank برویم. این بانک به مشتریان خود خدماتی به نام «Sberbank Online". با استفاده از این سرویس، می توانید موجودی تلفن خود را در عرض چند دقیقه شارژ کنید. در عین حال، نیازی به خروج از خانه ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر با یک دستگاه فعال است. اینترنت پرسرعت.

به هر حال، اگر صاحب کارت Sberbank هستید و گزینه "Mobile Bank" را روی آن فعال کرده اید، می توانید حساب تلفن خود را به سادگی با ارسال یک پیام کوتاه با متن " شارژ کنید.مگافون 100"به شماره 900. بعد از کلمه "مگافون" یک عدد وجود دارد که نشان می دهد مقداری که باید با آن موجودی خود را پر کنید.

اگر همه اینها برای شما مناسب نیست، می توانید راه دیگری را انتخاب کنید. شایان ذکر است که در این صورت می توانید با استفاده از کارت های بانکی و اعتباری VISA، MasterCard و Union Card که توسط سازمان های بانکی کشورمان صادر می شود، موجودی خود را شارژ کنید. اگر از این روش برای پر کردن حساب Megafon خود استفاده می کنید، باید سرویس را فعال کنید "شارژ حساب خود با کارت بانکی".

با داشتن این سرویس می توانید خیلی سریع با استفاده از دستورات ساده و قابل فهم گوشی خود را شارژ کنید. سرویس مورد نظر کاملا رایگان است. همچنین تمامی تراکنش‌های انجام شده با سرویس «پر کردن حساب با کارت بانکی» به صورت پیامک در گوشی شما ثبت می‌شود. به هر حال، برای امنیت بیشتر، این سرویس قابلیت پیکربندی حداکثر یک بار پرداخت را دارد. اگر سیم کارت یا گوشی خود را گم کردید، این یک ویژگی بسیار مفید است.

اکنون بیایید در مورد فعال کردن سرویس "پر کردن حساب خود با کارت بانکی" از Megafon صحبت کنیم. راه های مختلفی برای فعال کردن آن وجود دارد. می توانید شماره تلفن خود را شماره گیری کنید 0500910 و دستورالعمل ها را دنبال کنید. یا می توانید این سرویس را در حساب شخصی خود در پورتال Service Guide یعنی از طریق اینترنت فعال کنید.

اگر روش دوم را انتخاب کردید، باید وارد حساب شخصی خود شوید و سپس به "پرداخت". پس از آن، جستجو کنید و به آیتم بروید"شارژ حساب خود با کارت بانکی"و سپس روی مورد کلیک کنید"ثبت نام کارت بانکیتنها کاری که باید انجام دهید این است که داده های لازم را وارد کنید.

و البته سرویس "پر کردن حساب خود با کارت بانکی" از Megafon را می توان در هر فروشگاه ارتباطی این شرکت فعال کرد. باید پاسپورت و کارت بانکی خود را بگیرید. پس از فعال سازی این سرویس، می توانید در هر زمان با استفاده از کارت بانکی، حساب تلفن همراه خود را شارژ کنید. در این مقاله روش هایی برای شارژ سیم کارت مگافون با استفاده از کارت بانکی ارائه شده است. همانطور که می بینید، روش های زیادی وجود دارد. هر کدام را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.
13 ژوئن 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. اولگ
    18 آوریل 2016 20:43
    برعکس، من از سایت های اپراتورها یا بانک ها خوشم نمی آید، تبلیغات زیادی وجود دارد، مزخرفات غیر ضروری زیادی وجود دارد، بهتر است از یک سایت شخص ثالث شارژ کنید، به عنوان مثال http://paysot.ru / کمیسیون وجود ندارد و پول فورا می آید
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 11:10
    این مقاله واقعاً می تواند به کسی کمک کند که همه مردم جهان با فناوری دوست نیستند.