FreePrograms.me

خدمات آنلاین برای برش ویدیو

Обрезка видео онлайн



موقعیت‌هایی اغلب زمانی پیش می‌آیند که شما نیاز دارید یک ویدیوی خاص را کوتاه کنید. مثلاً وقتی قسمتی از فیلم بسیار مفید و جالب به نظر می رسید یا ضبط آماتور در ابتدا کیفیت پایینی داشت.

انتخاب سایتی برای ویرایش فایل ویدیویی



پس از انتخاب یک فایل برای برش، باید یک منبع آنلاین را انتخاب کنید که کار را انجام دهد. بهتر است به پورتال هایی که این کار را رایگان انجام می دهند و نیازی به ثبت نام یا شماره تلفن ندارند ترجیح دهید. مهم است که سایت بتواند با فرمت های ضبط شده فیلم شما کار کند. تبدیل یک فرآیند کار فشرده جداگانه است و بسیاری از منابع بدون آن با اکثر فرمت های شناخته شده کار می کنند.

کوتاه کردن یک ویدیو کار سختی نیست. اما شایان ذکر است که تمام ویدیوهایی که کاربران به صورت آنلاین ارسال می کنند، به هر طریقی، در اینترنت باقی می مانند. بنابراین، برای رکوردهایی که دوست ندارید عمومی شوند، می توانید از برنامه های دیگری که نیاز به دانلود و نصب دارند استفاده کنید. آنها همچنین می توانند ساده باشند، عملکرد مشابهی داشته باشند و می توانند روسی شوند. مزیت اصلی کار آنلاین سرعت پردازش است. علاوه بر این، برش را می توان بدون توجه به سیستم عامل انجام داد - فقط به دسترسی به اینترنت نیاز دارید. هنگام برش دادن یک فایل، مهم است که اولین فریم آن و همچنین آخرین فریم آن معنادار و محو نشده باشد. این درک تصویر را ساده می کند و ضبط کامل و قابل درک به نظر می رسد.

روش 1: برش آنلاین



اگر از بین محبوب‌ترین منابع اینترنتی که امکان برش ویدیوها را فراهم می‌کنند انتخاب کنید، اولین مورد در لیست وب‌سایت Online-cutter خواهد بود. رابط کاربری بسیار ساده است و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند، علاوه بر این، همه آن به زبان روسی است.

به وب سایت Online-cutter https://online-video-cutter.com/ru/ بروید

  1. ابتدا باید روی آن کلیک کنید "باز کردن فایل" - دکمه فعال در وسط پنجره.



  2. از شما خواسته می شود که یک فایل را انتخاب کنید. بر این اساس، باید روی رایانه باشد. پس از انتخاب یک ویدیو، پردازنده آنلاین آن را برای ویرایش بیشتر دانلود می کند.

    Процесс загрузки видео на сайт Online-cutter



  3. پس از دانلود، می توانید منطقه ای را که می خواهید به عنوان یک فایل جدید ذخیره کنید، انتخاب کنید. یک دنباله ویدیویی با دو لغزنده در پایین صفحه ظاهر می شود، اولی مسئول شروع، دومی برای پایان است. منطقه محدود شده توسط آنها را می توان روشن و مشاهده کرد. در مرحله بعد، پس از انتخاب قطعه مورد نظر، کلیک کنید "برش".

    Процесс обрезки видео на сайте Online-cutter




روش 2: ابزار داخلی یوتیوب



سایت محبوب نیز این عملکرد را ارائه می دهد، اما فقط پس از مجوز برای کاربران ثبت نام شده. ثبت نام در اینجا رایگان و امن است. متأسفانه، شما فقط می توانید ویدیوهای اضافه شده به نمایه خود را کوتاه کنید. اما در آینده به راحتی می توان آن را به اشتراک گذاشت.

به وب سایت YouTube https://www.youtube.com/ بروید

  1. پس از ورود به حساب کاربری خود را انتخاب کنید "افزودن یک ویدئو". اگر برای مشاهده عمومی در نظر گرفته نشده است، پارامتر هنگام اضافه شدن باید حاوی مقدار باشد "دسترسی از طریق لینک".

    Загрузка видео на YouTube



  2. پس از اینکه یک ورودی جدید در برگه حساب ظاهر شد، باید آن را انتخاب کرده و کلیک کنید "بهبود ویدئو". در گوشه سمت راست صفحه یک گزینه وجود خواهد داشت "برش دادن".

    Обрезка видео на YouTube



  3. نتیجه را می توان ذخیره کرد و از قبل به شکل اصلاح شده در کانال قرار خواهد گرفت. همچنین امکان دانلود فایل در رایانه و حذف آن از دسترسی عمومی وجود دارد.


هنگام آپلود یک ویدیو، یوتیوب پیشنهاد می کند که تصویری را قبل از بارگذاری نمایش داده شود. این می تواند یک فریم از یک فایل یا یک تصویر شخص ثالث باشد. توسعه دهندگان سایت اغلب آن را به روز می کنند، بنابراین ممکن است الگوریتم کمی با آنچه در این درس پیشنهاد شده است متفاوت باشد.


روش 3: Wincreator



یک منبع انگلیسی زبان که فقط می تواند یک ویدیوی کوچک را پردازش کند. اما در غیر این صورت تفاوت چندانی با دیگر پردازنده ها ندارد.

به وب سایت Wincreator http://www.wincreator.com/video-cutter بروید

  1. شما باید فایل را با کلیک کردن دانلود کنید "انتخاب فایل". باید در رایانه یا دستگاه ذخیره سازی متصل ذخیره شود.

    Загрузка видео для обрезки на сайт Wincreator



  2. پس از دانلود، می توانید ویدیو را با استفاده از اسلایدرهای 1 و 2 تغییر دهید، سایت به طور خودکار قسمت باقی مانده را پخش می کند. پس از تمام دستکاری ها، باید فشار دهید "کارم تمام شد، ایجاد کن!".

    Процесс обрезки видео на сайт Wincreator



  3. ویدیو ویرایش شده است، فقط دانلود آن باقی مانده است!

    Скачивание обрезанного видео с сайта Wincreator


برخی از سایت‌ها و برنامه‌ها قابلیت‌های اضافی و متنوعی را ارائه می‌دهند که به لطف آن می‌توانید موسیقی پس‌زمینه، جلوه‌های اصلی و سایر ویژگی‌های غیرمعمول را اضافه کنید که یک فیلم یا ویدیو را بسیار زیبا و محبوب می‌کند.

15 سپتامبر 2018 8
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 20:46
    خدمات آنلاین بسیار مورد نیاز! که ویدیوها را خیلی خوب قطع می کند! 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 21:05
    فکر نمی کردم بتوانید یک ویدیو را به صورت آنلاین کوتاه کنید، فکر کردم باید چیزی را دانلود کنید
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 10:14
    همه روش ها سرد و موثر هستند. آنها کار خود را کاملاً انجام می دهند.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:44
    وای، فکر نمی کردم بتوانید ویدیوها را به صورت آنلاین ویرایش کنید
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:23
    بهترین خدمات برای برش فیلم ها، شما می توانید به راحتی لحظه ای را که به آن نیاز ندارید کوتاه کنید