FreePrograms.me

چگونه می توان تاریخچه را در رایانه مشاهده کرد؟

Как посмотреть историю на компьютере?

مطمئناً بسیاری از کاربران دوست دارند موارد زیر را بدانند: در زمانی که نبودید با رایانه چه می کردید؟ این سوال را می توان به روش دیگری فرموله کرد: چگونه می توان تاریخچه اقدامات را در رایانه مشاهده کرد؟ شاید کسی به دنبال قیاس با مرورگرها باشد، اما شما نمی توانید تاریخچه را در رایانه به همان روشی که در یک مرورگر وب مشاهده می کنید، مشاهده کنید. تاریخچه یک کامپیوتر یک مفهوم نسبتاً گسترده است، بنابراین می توان گفت، زیرا تاریخ به مکاتبات، لیستی از برنامه های در حال اجرا و موارد دیگر اشاره دارد. بیایید سعی کنیم این موضوع را درک کنیم. راه های مختلفی برای مشاهده سابقه فعالیت رایانه شما وجود دارد. بیایید با برنامه های شخص ثالث شروع کنیم.

اگر می خواهید تاریخچه فعالیت های رایانه خود را ردیابی کنید، می توانید از نرم افزارهای جاسوسی برای این کار استفاده کنید. به چنین برنامه هایی کی لاگر نیز می گویند. این نوع برنامه قادر به ردیابی تمام اقداماتی است که در هر زمان روی رایانه شما رخ می دهد.

همچنین شایان ذکر است که برخی از این نوع برنامه ها دارای عملکردهای اضافی نیز هستند. به عنوان مثال، برخی از کی لاگرها می توانند هر گونه مکاتبات انجام شده از یک کامپیوتر را ردیابی کنند. همچنین کی لاگرهایی وجود دارند که می توانند در فواصل زمانی مشخص از صفحه نمایش شما اسکرین شات بگیرند.

در مورد این روش چه می توان گفت؟ امروزه برنامه های جاسوسی زیادی وجود دارد، اما اکثر آنها پولی هستند. اگر با این وجود تصمیم دارید از این روش برای مشاهده تاریخچه در رایانه استفاده کنید، مشکل خاصی نخواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود، نصب و سپس تنظیمات مورد نیاز خود را تنظیم کنید. به هر حال، در وب سایت ما می توانید یک برنامه جاسوسی به نام دانلود کنید Ardamax Keylogger.

اگر می خواهید تاریخچه اجرای برنامه ها را مشاهده کنید، می توانید این کار را به صورت زیر انجام دهید. شما باید به منو بروید "کامپیوترو درایو C را در آنجا باز کنید. پس از آن، پوشه را جستجو کرده و باز کنید.ویندوز". در اینجا باید پوشه را پیدا کرده و به آن بروید"مقدمه". این پوشه حاوی اطلاعاتی درباره برنامه هایی است که در رایانه شما باز شده اند.

موافق باشید که هر شخصی که در رایانه کار می کند اغلب برخی از کاراکترها را در فرآیند این کار تایپ می کند. یعنی معلوم می شود که می توانید تاریخچه کاراکترهای تایپ شده را که از رایانه شما تایپ شده اند مشاهده کنید. برای این اهداف خوب است برنامه Punto Switcher. این برنامه به طور خودکار طرح صفحه کلید را تغییر می دهد.

چگونه Punto Switcher می تواند کمک کند؟ این برنامه دارای دفترچه خاطراتی است که شخصیت های وارد شده در آن ثبت می شوند. با استفاده از این دفترچه خاطرات، می توانید نویسه های وارد شده در رایانه خود را در زمانی که دور هستید ردیابی کنید. شما همچنین می توانید این برنامه را از وب سایت ما دانلود کنید.

همچنین می توانید تاریخچه رایانه خود را از طریق ابزارهای استاندارد سیستم عامل مشاهده کنید. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید، باید به کنترل پنل رایانه خود بروید. سپس در اینجا مورد را پیدا کنید "اداره"، سپس "مشاهده رویدادها"و در پایان همه چیز مورد را انتخاب کنید"لاگ های ویندوز". پس از این، به منوی نشان داده شده در تصویر زیر هدایت خواهید شد.
Как посмотреть историю на компьютере?


اطلاعات موجود در گزارش رویداد Windows بینشی در مورد آنچه در رایانه شما در یک نقطه خاص از زمان انجام می شد، می دهد. اما همانطور که از اسکرین شات می بینید، چنین اطلاعاتی چندان واضح نیست. همانطور که قبلاً متوجه شدید، تاریخچه رایانه شامل بسیاری از جنبه های مختلف است. بهینه ترین و راحت ترین راه برای مشاهده تاریخچه رایانه شما استفاده از برنامه Keylogger است.
14 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خواص
    3 آوریل 2017 13:54
    از طریق برنامه JETLOGGER می توانید تمام فعالیت های رایانه خود را ردیابی کنید) حتی گزارش ها را از طریق ایمیل ارسال می کند
  2. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:06
    اکنون پیوندی به این مقاله در چت کاری می‌گذارم. به آنها اجازه دهید یاد بگیرند که خودشان را در رایانه محل کارشان تمیز کنند.