FreePrograms.me

تبدیل فایل JPEG به فرمت PDF

Конвертируем файл JPEG в формат PDF

کار با یک نوع داده که فرمت های متفاوتی دارد می تواند بسیار دشوار باشد. به خصوص اگر برنامه ای دارید که فقط با فرمت داده خاصی کار می کند. به عنوان مثال، شما مجموعه آفیس Microsoft Word را در رایانه خود دارید و یک سند الکترونیکی برای شما ارسال شده است فرمت PDF. در چنین شرایطی هیچ راهی بدون مبدل مخصوص وجود ندارد. امروزه هر کاربر احتمالاً با فایل های گرافیکی مختلفی کار می کند. همه این فایل ها فرمت های مختلفی دارند. یکی از محبوب ترین فرمت های گرافیکی امروزه فرمت JPEG است. ما به جزئیات این فرمت نمی پردازیم، بلکه به سادگی به این سوال پاسخ می دهیم: "چگونه یک فایل JPEG را به PDF تبدیل کنیم؟" پاسخ به این سوال واضح است: شما باید از نوعی مبدل استفاده کنید.

برای تبدیل هر فایلی، می توانید از یک برنامه یا یک سرویس آنلاین استفاده کنید. امروز به برنامه ای می پردازیم که قادر است فایل های JPEG را به فرمت PDF تبدیل کند. نام این برنامه ساده است، اما به طور کامل می گوید که برنامه چه کاری انجام می دهد. JPEG به PDF نامیده می شود.

این برنامه روی کامپیوتر کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. زبان رابط انگلیسی است. اما این نباید هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد کند، زیرا رابط برنامه بسیار بصری و قابل درک است.

JPEG به PDF یک فایل تصویری JPEG را به آسانی به فرمت PDF تبدیل می کند. اما این تنها ویژگی این برنامه نیست. همچنین می تواند فرمت های گرافیکی دیگر را به PDF تبدیل کند. و به هر حال، تعداد فرمت های تصویری که برنامه می تواند با آنها کار کند بسیار زیاد است. برنامه JPEG به PDF از حدود 87 فرمت گرافیکی پشتیبانی می کند. این ارقام بسیار چشمگیر هستند.

همچنین شایان ذکر است که این برنامه تبدیل را به سرعت و کارآمد انجام می دهد. در اینجا همچنین می توان گفت که با برنامه JPEG به PDF می توانید هم قسمت و هم کل تصویر را به فرمت PDF تبدیل کنید. این برنامه همچنین پر از تنظیمات اضافی برای کار با فایل تبدیل شده است. برای تبدیل یک فایل گرافیکی JPEG به PDF می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. یکی از این روش ها در این مقاله ارائه شده است.

دانلود JPEG به PDF به صورت رایگان


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-27465-jpeg-to-pdf-2.html دانلود کنید
03 مه 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:02
    ممنون از لینک مبدل، برای کار به آن نیاز فوری دارم.