FreePrograms.me

با استفاده از خدمات آنلاین از XLSX به XLS تبدیل کنید

Конвертируем из XLSX в XLS с помощью онлайн-сервисов


علاوه بر این، این اغلب اتفاق می افتد: برخی از قالب ها تقریباً یکسان هستند. تنها چیزی که آنها را متمایز می کند نسخه برنامه هایی است که در آنها استفاده می شود. به عنوان مثال، همه اینها را می توان در مورد فرمت های مرتبط گفت XLSX и XLS. امروز در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

XLSX و XLS فرمت های برنامه Microsoft Excel هستند که در آن گنجانده شده است در مجموعه مایکروسافت آفیس. این برنامه برای کار با صفحات گسترده طراحی شده است. تنها تفاوت این فرمت ها این است که در نسخه های مختلف مایکروسافت اکسل استفاده می شوند. به همین دلیل است که برخی از کاربران نیاز به تبدیل یک فرمت به فرمت دیگر دارند.

شما می توانید این فرمت ها را با استفاده از برنامه ها یا خدمات خاص تبدیل کنید. در مورد خدمات آنلاین است که ما صحبت خواهیم کرد.

مبدل استاندارد


اولین سایتی که فرمت های XLSX را به XLS تبدیل کرد، تبدیل استاندارد نام دارد. باید به سایت مراجعه کنید. فرمت های مورد نیاز برای تبدیل را انتخاب کنید و سپس فایل را آپلود کنید. پس از آن، فقط باید بر روی " کلیک کنیدتبدیل".

 به وب سایت http://convertstandard.com/ru/Xlsx2Xls.aspx بروید

تبدیل


یک سایت بسیار راحت دیگر. رابط کاربری ساده تر از سرویس قبلی است، اما عملکرد بدتر نیست. اصل عمل یکسان است. فایلی را که می خواهید تبدیل کنید آپلود کنید و روی دکمه کلیک کنید تا فرآیند تبدیل شروع شود.
 
 به وب سایت https://convertio.co/ru/xlsx-xls/ بروید

ما فقط دو سرویس را بررسی کردیم که به شما امکان تبدیل فرمت XLSX را به XLS می دهد. شما می توانید خدمات بیشتری را توضیح دهید، اما اصل عملکرد آنها یکسان است. و خدمات توضیح داده شده در این مقاله ساده ترین و شهودی ترین رابط کاربری را دارند.

22 مارس 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:51
    تبدیل فایل ها بسیار راحت و با کیفیت است! خیلی ممنون! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:17
    من به راحتی تونستم xlsx رو به XLS تبدیل کنم خیلی ممنون