FreePrograms.me

پخش کننده رسانه Songbird

Медиаплеер  Songbird

برای پخش موسیقی در رایانه خود باید از برنامه های خاصی استفاده کنید. چنین برنامه هایی را پخش کننده های رسانه ای می نامند. پخش کننده رسانه اول از همه یک پخش کننده موسیقی و ویدئو است. امروزه برنامه های زیادی از این نوع وجود دارد، اما ما به یکی از بسیاری از آنها نگاه خواهیم کرد. ما در مورد برنامه ای به نام Songbird صحبت خواهیم کرد. پخش کننده Songbird به صورت رایگان در دسترس است. این برای کار در سیستم عامل های ویندوز، لینوکس، مک او اس و حتی سیستم عامل موبایل اندروید طراحی شده است. آخرین نسخه این پلیر در ابتدای سال 2013 منتشر شد.

بلافاصله می توان اشاره کرد که برنامه Songbird یک پخش کننده بسیار راحت و بسیار کاربردی است. همچنین می توان اشاره کرد که این پخش کننده بر اساس موتور Gecko از موزیلا ساخته شده است که به دلیل آن شناخته شده است مرورگر فایرفاکس. در اینجا می توان به رابط کاربری ساده این پلیر نیز اشاره کرد. پیکربندی آن آسان است و بعید است که کاربر گیج شود.

در مورد پشتیبانی از فرمت های صوتی، پخش کننده Songbird در این زمینه شما را خوشحال می کند. از تعداد نسبتاً زیادی فرمت پشتیبانی می کند. از جمله آنها می توان به فرمت هایی مانند MP3، AAC، OGG، FLAC، WMA و WAV اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است که Songbird قادر به همگام سازی با گوشی ها و پخش کننده ها می باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد، پخش کننده Songbird نیز با آن کار می کند سیستم عامل Mac OS. اما همانطور که می دانید، این سیستم عامل، می توان گفت، پخش کننده رسانه اختصاصی خود را دارد که به نام iTunes. پخش کننده Songbird از این نظر با iTunes متفاوت است که به هیچ سازنده خاصی و بر این اساس به دستگاه متصل نیست. به همین دلیل است که برخی از کاربران پخش کننده Songbird را ترجیح می دهند.

به هر حال، در بالا گفته شد که Songbird بر اساس موتور Gecko از موزیلا ساخته شده است. در اینجا صحیح تر است که بگوییم پخش کننده Songbird یک مرورگر داخلی دارد که بر روی موتور ذکر شده در بالا ایجاد شده است. پشتیبانی از پلاگین ها، امکان وارد کردن رسانه از iTunes، یک کتابخانه داخلی برای کار با فایل های رسانه ای، یک رابط چند زبانه و بسیاری از عملکردهای دیگر در پخش کننده Songbird یافت می شود. دانلودش کن و خودت ببین

Songbird را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://getsongbird.net/ دانلود کنید
02 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 16:57
    من آوازخوان را دوست دارم زیرا پیچیده نیست و عملکردهای غیر ضروری ندارد. فقط موسیقی.