FreePrograms.me

مشتری eM 10.0.3117

برنامه eM Client یک سرویس گیرنده ایمیل نسبتاً جذاب با کنترل های راحت است که نه تنها دارای تقویم، مخاطبین و وظایف است، بلکه می توانید پیام های فوری را نیز مبادله کنید. این برنامه برای ویندوز ایجاد شده است، پس از راه اندازی، یک رابط جذاب و عملکردهای مفیدی خواهید یافت که برای کاربران در هر سطحی جذاب خواهد بود، همانطور که می توانید بدون هیچ مشکلی متوجه شوید.

این برنامه شامل تمام گزینه های اساسی برای استفاده باکیفیت و راحت از صندوق پستی شما - دریافت، خواندن، پاسخ دادن، ارسال نامه ها و غیره است.
این برنامه تقریباً از تمام سرورهای ایمیل پشتیبانی می کند و همچنین به شما امکان می دهد داده های موجود را از سایر برنامه های ایمیل محبوب مانند Outlook، Windows Live Mail و Thunderbird وارد کنید. رابط برنامه بسیار راحت است و حتی اگر کاربر قبلاً با هیچ سرویس گیرنده ایمیلی مواجه نشده باشد، تسلط بر عملکرد eM Client دشوار نخواهد بود و به شما امکان می دهد تا پست الکترونیکی را تا حد امکان سفارشی کنید.
نسخه رایگان به شما امکان می دهد کار را با 2 جعبه مستقل سازماندهی کنید.
کلاینت به شما امکان می دهد از داده ها نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید، می تواند اطلاعات را از برنامه هایی مانند Thunderbird، Microsoft و دیگران وارد کند، برعکس، می تواند نامه را صادر کند، دارای یک سیستم جستجو و عملکرد حرکت است.
اخیراً eM Client از زبان روسی پشتیبانی می کند، بنابراین اگر قصد پیدا کردن یک Russifier را داشتید، نباید این کار را در مقابل خود با نسخه روسی انجام دهید، اگرچه همه چیز ترجمه نشده است، اما بیشتر آن دقیق است. این برنامه مقدار متوسطی از منابع سیستم را مصرف می کند، بسیار سریع کار می کند و وقتی نوبت به حل خطاهای اتصال می رسد، همیشه نباید به این اعتماد کنید، زیرا همه خطاها را نمی توان به درستی توسط برنامه پردازش کرد.
در اینجا به شرح مختصری از عملکردهای اصلی برنامه می پردازیم:

  • ایمیل. eM Client به شما این امکان را می دهد که ایمیل های خود را با ویژگی های قدرتمندی مانند رمزگذاری پیام، ارسال با تاخیر، متن سریع، ترجمه پیام و بسیاری موارد دیگر به طرز ماهرانه ای مدیریت کنید. به راحتی می توانید صندوق ورودی خود را با قوانین، الگوها، امضاها و مضامین سفارشی کنید. همچنین می توانید نامه های خود را در حالت های مختلف مشاهده کنید: بر اساس تاریخ، فرستنده، موضوع یا مکالمه.
  • تقویم و وظایف eM Client به شما این امکان را می دهد که کار خود را سازماندهی کنید و با یک تقویم و لیست وظایف یکپارچه، هیچ چیز مهمی را از دست ندهید. می توانید رویدادها و وظایف را ایجاد و ویرایش کنید، فایل ها و یادداشت ها را پیوست کنید، یادآورها و تکرارها را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید تقویم و وظایف خود را با سرویس‌های دیگری مانند Google Calendar یا Microsoft To Do همگام‌سازی کنید.
  • مخاطب. eM Client به شما امکان می دهد شبکه مخاطبین خود را مدیریت کنید و بدانید که در هر شرایطی با چه کسی تماس بگیرید. شما می توانید مخاطبین را از منابع مختلف وارد و صادر کنید، جزئیات و عکس های آنها را ویرایش کنید، گروه ها و دسته ها را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید مخاطبین خود را با سرویس‌های دیگری مانند Google Contacts یا iCloud Contacts همگام‌سازی کنید.
  • یادداشت. eM Client به شما امکان می دهد افکار و ایده های خود را با یک دفترچه یادداشت داخلی ایمن و در دسترس نگه دارید. می توانید یادداشت ها را ایجاد و ویرایش کنید، فایل ها و تصاویر را پیوست کنید و یادداشت ها را بر اساس پوشه ها و رنگ ها سازماندهی کنید. همچنین می‌توانید یادداشت‌های خود را با سرویس‌های دیگری مانند Google Keep یا Evernote همگام‌سازی کنید.
  • چت کنید. eM Client به شما امکان می دهد از طریق چت، تماس صوتی و ویدیویی با دوستان و همکاران خود ارتباط برقرار کنید. می‌توانید به سرویس‌های چت مختلف مانند Google Hangouts یا Facebook Messenger متصل شوید، همچنین می‌توانید چت‌های گروهی ایجاد کنید و فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای ارتباط موثرتر، چت را با ایمیل و مخاطبین خود ادغام کنید.

لیست مزایا و ویژگی های eM Client:

  • راه حل حرفه ای برای افراد تجاری؛
  • می توانید حروف، الگوها و سایر داده ها را از مشتریان ایمیل شخص ثالث وارد کنید.
  • پیام های ضروری را مستقیماً در پنجره برنامه جستجو کنید.
  • اضافه کردن چندین صندوق پستی؛
  • اتصال خودکار به سرورهای پست الکترونیکی؛
  • نصب و استفاده آسان؛
  • زمانبندی کار، تقویم، دفترچه آدرس، یادداشت ها.
  • رابط روسی شده
پانل کناری پنجره های معمولی را نشان می دهد که در آن گاهشماری مکاتبات، یک چت برای گفتگوی مجازی و لیستی از وظایف برنامه ریزی شده قرار دارد.

EM Client از فناوری های S/MIME و PGP برای رمزگذاری ایمیل و امضای دیجیتال پشتیبانی می کند. برای ساده‌تر کردن ارتباطات رمزگذاری‌شده و قابل دسترس‌تر کردن آن برای همه، eM Client به سرویس جستجوی کلید عمومی PGP - eM Keybook مجهز شده است. هرکسی که می خواهد پیام های رمزگذاری شده ارسال و دریافت کند، می تواند همین الان با استفاده از eM Keybook و eM Client این کار را انجام دهد.

در ادامه می توانید نرم افزار eM Client نسخه 10.0.3117 را به صورت رایگان دانلود کنید

eM Client یک برنامه کاربردی قابل اعتماد و آسان برای کار با ایمیل و سایر انواع ارتباطات است.

 

08 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید