FreePrograms.me

دانلود Deluge 2.1.1

Deluge یک سرویس گیرنده بیت تورنت چند پلتفرمی با امکانات کامل است که تحت مجوز GNU GPLv3+ است و با استانداردهای دسکتاپ آزاد مطابقت دارد و به آن اجازه می دهد در محیط های مختلف استفاده شود. مشتری به طور فعال از کتابخانه libtorrent استفاده می کند.

ویژگی های بیشتر

Deluge مجموعه گسترده ای از ویژگی های خاص مشتریان BitTorrent را ارائه می دهد. از جمله: رمزگذاری پروتکل، DHT (جدول هش توزیع شده)، کشف محلی همتا به همتا (LSD)، تبادل همتا به همتا (PEX)، پشتیبانی از UPnP و NAT-PMP، توانایی کار از طریق یک پروکسی، و محدودیت سرعت داده

طرح

این برنامه می تواند به عنوان یک برنامه دسکتاپ مستقل یا در حالت سرویس گیرنده-سرور اجرا شود. در حالت Thin Client، Deluge به شما امکان می دهد با رابط کاربری از هر پلتفرم دیگری تعامل داشته باشید.

Deluge سه رابط کاربری اصلی را ارائه می دهد:

  1. یک رابط دسکتاپ GTK که یک محیط گرافیکی برای کار با Deluge فراهم می کند.

  2. رابط وب که به شما امکان می دهد Deluge را از طریق یک مرورگر وب کنترل کنید. با استفاده از رابط وب، می‌توانید تورنت‌ها را اضافه و کنترل کنید، گزینه‌های دانلود را پیکربندی کنید و موارد دیگر.

  3. یک رابط خط فرمان کنسول که ابزارها و دستوراتی را برای کنترل Deluge بدون استفاده از رابط کاربری گرافیکی ارائه می دهد. این رابط به ویژه برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند از طریق خط فرمان کار کنند یا کارهای خاصی را خودکار کنند مفید است.


همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

Deluge راه‌های مختلفی را برای تعامل با مشتری BitTorrent ارائه می‌کند و دارای رابط کاربری انعطاف‌پذیر است، که آن را به یک انتخاب محبوب برای کاربرانی که در چندین پلتفرم تورنت می‌کنند تبدیل می‌کند.

برای سیستم x-32 بیت:

 

برای سیستم x-64 بیت:

 

29 دسامبر 2023 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Ainot
    9 ژانویه 2024 20:13
    سیل برترین تورنت تمام دوران برای استفاده شخصی