FreePrograms.me

Wondershare Filmora12.5.7.3767

یک برنامه ویرایش ویدیو، شما تمام ابزارهای لازم برای ایجاد یک فیلم با استفاده از عناوین مورد نیاز خود را در اختیار دارید، به علاوه می توانید تعداد زیادی فیلتر داخلی و جلوه های انتقال اضافه کنید، به طور کلی می توانید با آهنگ های صوتی کار کنید، همه چیز مانند سایر ویرایشگرها است.
پس از آماده شدن ویدیو، نرم افزار به شما امکان می دهد آن را مستقیماً در YouTube آپلود کنید یا می توانید آن را در یکی از فرمت های پشتیبانی شده ذخیره کنید و سپس از آن در رایانه یا هر دستگاه قابل حمل لذت ببرید.

به عنوان راه حلی برای سازندگان محتوا قرار گرفته است. بلاگرها و سایر سازندگان واقعاً می توانند از کتابخانه ای با بیش از 100 (به گفته توسعه دهندگان) دارایی های مختلف بهره مند شوند: انتقال، فیلترها، برچسب ها، فونت ها، محافظ های صفحه نمایش و سایر جلوه های ویژه. به عنوان مثال، می توانید به راحتی جلوه یک فیلم قدیمی را اضافه کنید یا یک برچسب را روی اشیاء یا افراد متحرک بچسبانید. از جمله ویژگی ها، می توان به امکان "همگام سازی ریتم خودکار" نیز اشاره کرد. در اصل، این به معنای بریدن یک ویدیو به یک ریتم موسیقی است که در TikTok بسیار محبوب است. همچنین یک افزودنی Screen Recorder (عکسبرداری از صفحه) وجود دارد.
از کار با فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، جلوه‌های رنگارنگ زیادی وجود دارد، می‌توان صدا را روی فیلم‌ها قرار داد، عکس‌ها را در کلاژهای ویدیویی ترکیب کرد، فیلم‌ها را برش داد یا ترکیب کرد، زیرنویس‌های مختلف را اضافه کرد، فیلم‌ها را بهینه کرد و غیره. پروژه‌های تمام شده را می‌توان به سرعت انجام داد. در یوتیوب آپلود شده یا روی دیسک های DVD ضبط شده است.
ویژگی های کلیدی:

  • چرخش، ویرایش، تقسیم، برش و ادغام ویدیوها.
  • ویرایش و صادرات فیلم با وضوح های مختلف (تا 4K)؛
  • وارد کردن، ویرایش و صادرات فایل های GIF.
  • فیلترها و پدهای مختلف؛
  • عناصر متحرک؛
  • وارد کردن عکس ها و کلیپ های ویدیویی از فیس بوک یا دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی؛
  • عملکرد تصویر در تصویر؛
  • کنترل سرعت پخش؛:
  • تعویض صورت؛
  • عنوان و متن؛
  • انتقال و اثرات؛
  • تقسیم صفحه نمایش؛
  • میکسر صوتی؛
  • پشتیبانی از کروماکی؛
  • ضبط دوبله;
  • عکسی که از صفحه ی اسکرین گرفته میشود؛
  • عملکرد پیش نمایش؛
  • چندین گزینه برای صادرات فیلم (صادرات به دستگاه های مختلف، آپلود در یوتیوب و رایت در DVD).

لازم به ذکر است که این برنامه دارای افکت های بسیار خوبی است که شامل انتقال های مختلف، فیلترها، پوشش ها و موارد دیگر می شود. ضمناً این امکان وجود دارد که زیرنویس های خود را به ویدیو اضافه کنید، یعنی مثلاً می توانید برای ویدیو عنوان یا حتی زیرنویس بسازید. از کار با ویدیوی با کیفیت HD پشتیبانی می کند و اگر ویدیویی دارید که مثلاً کیفیت آن چندان خوب نیست، می توانید سعی کنید با یک ابزار خاص آن را بهبود ببخشید. البته نباید انتظار زیادی از او داشته باشید، اما قطعا بهتر خواهد بود. 
با استفاده از این برنامه می توانید ویدیو را کوتاه کرده و آن را بچرخانید. علاوه بر این، حتی می توانید آن را به چندین ویدیوی جداگانه تقسیم کنید. اگر موفق نشدید یکباره کار با فیلم خود را به پایان برسانید، مهم نیست، می توانید آن را به عنوان یک پروژه خاص ذخیره کنید و سپس هر زمان که بخواهید آن را باز کنید و از جایی که کار را متوقف کرده اید ادامه دهید.

با استفاده از این برنامه می توانید ویدیو را کوتاه کرده و آن را بچرخانید. علاوه بر این، حتی می توانید آن را به چندین ویدیوی جداگانه تقسیم کنید. اگر موفق نشدید یکباره کار با فیلم خود را به پایان برسانید، مهم نیست، می توانید آن را به عنوان یک پروژه خاص ذخیره کنید و سپس هر زمان که بخواهید آن را باز کنید و از جایی که کار را متوقف کرده اید ادامه دهید.
هنگامی که شاهکار شما، به اصطلاح، آماده است، می توانید آن را در یکی از فرمت های متعدد در رایانه خود ذخیره کنید و سپس آن را به خانواده و دوستان خود نشان دهید. به هر حال، صادرات فیلم به سرویس های اینترنتی محبوب نیز پشتیبانی می شود.

به طور خلاصه، این یک ابزار ایجاد و ویرایش ویدیو موثر و غنی است. بهترین بخش کار با این ابزار این است که هم برای مبتدیان و هم برای تدوینگران حرفه ای فیلم قابل استفاده است. علاوه بر این، بر خلاف بسیاری از ویرایشگرهای ویدیوی دیگر، آنقدر گران نیست، اما این ما را تهدید نمی کند، همیشه می توانید نسخه کرک شده Wondershare Filmora را دانلود کنید، آن را با حالت آزمایشی خاموش به زبان روسی خواهد بود، نسخه کامل برای شماست. .
نکته منفی این است که برنامه برای ایجاد فایل های مورد نیاز شما مدتی طول می کشد. فرآیند دانلود مستقیماً از رابط برنامه انجام می شود، بنابراین نیازی به استفاده از مرورگر وب پیش فرض خود برای به دست آوردن نمونه داده های مورد نیاز نیست.

آیا نیاز به اضافه کردن متن، ویدیوی وب کم یا تصویری به آهنگ اصلی ویدیو دارید؟ آیا می خواهید همراهی صدا را پیاده سازی کنید یا صداهایی اضافه کنید؟ همه اینها را می توان با استفاده از قابلیت های Wondershare Filmora به دست آورد. پایگاه داده بزرگی از انتقال ها، افکت ها، صداها و ویژگی ها در انتظار شماست!
چه یک وبلاگ نویس، بازاریاب یا معلم باشید، Filmora تمام ابزارهایی را که برای ایجاد محتوای ویدیویی حرفه ای نیاز دارید، فراهم می کند. رابط کاربری ساده و ویژگی‌های قدرتمند، ویرایش ویدیو را برای کاربران با هر سطح مهارتی در دسترس قرار می‌دهد.

04 جولای 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید