FreePrograms.me

Workrave 1.10.51.1

Workrave یک نرم افزار رایگان برای درمان آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد است. این برای جلوگیری از ایجاد RSI هایی مانند سندرم تونل کارپال یا نزدیک بینی توسط کاربران کامپیوتر طراحی شده است. این برنامه به طور خودکار صفحه را قفل می کند و طلسم خود را نشان می دهد - Miss Workrave، که تمرینات کششی را پیشنهاد می کند، به شما یادآوری می کند که استراحت کنید یا حتی برای مدتی از رایانه دور شوید. اگر به دنبال جایگزینی ارزان قیمت برای میز ایستاده هستید، Workrave ممکن است برای شما مناسب باشد. 

Workrave به طور مرتب به کاربر یادآوری می کند که استراحت کند. در زمان استراحت، انجام تمریناتی برای بازوها، چشم ها، کمر و ... پیشنهاد می شود. تنظیمات دقیق برنامه به شما امکان می دهد ساعت کاری و سه نوع استراحت را تنظیم کنید.
فرکانس وقفه ها به فعالیت دستگاه های ورودی بستگی دارد. اگر در طول زمان استراحت ورودی وجود نداشته باشد، زمان باقی مانده تا استراحت مجدد تنظیم می شود.
Workrave می تواند صفحه و صفحه کلید را قفل کند. Workrave را می توان از طریق یک شبکه کنترل کرد - به عنوان مثال، برای کنترل وقفه های کودکان از بازی های رایانه ای، یا دریافت پیام هایی در مورد استراحت با استفاده از چندین رایانه.
پس از مدت زمان مشخصی، انواع یادآوری به شما داده می شود، مثلاً باید استراحت کنید، اگر تصمیم دارید همه پیشنهادات را نادیده بگیرید، برنامه می تواند یک یادآوری تاریک به شما بدهد، به عنوان مثال، می تواند دسترسی به رایانه را مسدود کند. مدتی، همه اینها را می توان در پارامترها پیکربندی کرد.

Workrave همچنین تعداد زیادی تمرین برای آرامش ارائه می دهد، شما باید بینایی خود را متمرکز کنید، عضلات گردن و انگشتان خود را تمرین دهید، به طور کلی، هر کاری را انجام دهید تا نشستن پشت کامپیوتر کمتر دردناک باشد. از جمله مزایا، شایان ذکر است که پشتیبانی روسیه وجود دارد که بدون آن انجام تمرینات چندان راحت نبود، یک رابط کاربری ساده، یک گوسفند زیبا روی شکم خوابیده و حداقل مصرف منابع سیستم.

می توانید Workrave نسخه 1.10.51.1 را در زیر دانلود کنید

این برنامه به پیشگیری و درمان سندرم تونل کارپال و کاهش تنش عضلانی کمک می کند.
26 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید