FreePrograms.me

EyeDefender 1.09

در حالی که همه ما نگران ویروس‌ها، تروجان‌ها و جاسوس‌افزارها هستیم، ممکن است نوع دیگری از خطر وجود داشته باشد که هنگام استفاده از رایانه‌هایمان شناسایی نشود: چشمان ما. تمام آن ساعت‌هایی که صرف تماشای صفحه‌نمایش می‌شود می‌تواند عواقب بدی بر بینایی ما داشته باشد. بسیاری از ما از قبل می دانیم که هر از چند گاهی نیاز به استراحت داریم، اما چند نفر از ما واقعاً این کار را به یاد می آوریم؟

اگر به کمک کمی نیاز دارید، EyeDefender می تواند یادآوری باشد. تو نیاز داری. تقریباً به طور کامل از نوار وظیفه کنترل می شود. شما تصمیم می گیرید که چند وقت یکبار می خواهید استراحت کنید و چه مدت می خواهید استراحت کنید - که هر دو کاملاً قابل تنظیم هستند - و سپس فقط باید انتخاب کنید که در طول استراحت چه اتفاقی می افتد.
اینجاست که EyeDefender واقعاً خودش را نشان می دهد. می‌توانید ساده‌ترین گزینه، یک پنجره بازشو در نوار وظیفه یا چیز واضح‌تری را انتخاب کنید - یک محافظ صفحه پیش‌فرض، یک پوشه با عکس‌های شما، یک عکس پیش‌فرض EyeDefender یا یک سری تمرینات چشمی. این تمرینات بسیار ساده هستند، اما تسکین موثری از تابش خیره کننده صفحه نمایش می دهند. در صورت نیاز می توانید با استفاده از دکمه ESC، دوره استراحت را خاموش کنید یا فقط منتظر بمانید تا زمان تمام شود. همه فکر نمی کنند که به یک ریلکس کننده چشم نیاز دارند، اما اگر شما نیاز دارید، EyeDefender یک گزینه عالی است.

علاوه بر یادآوری های اولیه، EyeDefender همچنین می تواند نمایش اسلایدی از تصاویر را از پوشه ای که شما مشخص کرده اید پخش کند. نمایش اسلاید تا پایان استراحت نمایش داده می شود. نمایش اسلاید به خودی خود زیبا است و دارای افکت هایی است. همچنین می توانید به جای آن یک محافظ صفحه انتخاب کنید.

در زیر می توانید EyeDefender نسخه 1.09 را دانلود کنید

همچنین می توانید از این برنامه برای پیشگیری از سایر بیماری های رایانه ای که نیاز به وقفه های کوتاه مدت دارند نیز استفاده کنید.

25 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید