FreePrograms.me

Epic Privacy Browser 104.0.5112.8

Epic Privacy Browser یک مرورگر وب سریع، خصوصی و ایمن مبتنی بر کروم است که تبلیغات، ردیاب‌ها، اثرانگشت، رمزنگاری، آلارم‌های اولتراسونیک و موارد دیگر را مسدود می‌کند.

تقریباً تمام توابع و ابزارهایی که می‌توان برای ردیابی اقدامات کاربر استفاده کرد از این مرورگر وب حذف شده‌اند: افزونه‌ها پشتیبانی نمی‌شوند، سابقه مرور و گذرواژه‌ها ذخیره نمی‌شوند، کوکی‌ها مسدود شده‌اند، حافظه پنهان به طور خودکار پاک می‌شود، هیچ اعلان نوار آدرس وجود ندارد. ، مترجم خودکار غیرفعال شده است و موارد دیگر.
در میان گزینه های موجود، ارزش دارد که ابزار داخلی Do Not Track را برجسته کنید، که تجزیه و تحلیل وب، شبکه های تبلیغاتی، درخواست های شبکه های اجتماعی و سایر عناصری را که فعالیت شما را تا فشار دادن یک کلید خاص ردیابی می کنند، مسدود می کند.
نکته جالب، سرور پروکسی داخلی است. این ویژگی به صورت دستی فعال می شود و مکان کاربر را برای همه موتورهای جستجو در نیوجرسی (ایالات متحده آمریکا) تغییر می دهد. این امر باعث می شود موتورهای جستجو نتوانند پرس و جوهای کاربر را با آدرس IP واقعی خود مطابقت دهند.
ویژگی های کلیدی:

  • عملکرد مسدود کردن ردیابی را ردیابی نکنید.
  • تغییر مسیر پروکسی - سرور برای جایگزینی آدرس های IP.
  • جستجوی امن؛
  • حذف تمام آمار و تاریخچه هنگام بستن مرورگر.
  • پشتیبانی از افزونه غیرفعال و غیره

افرادی که نگران محافظت از امنیت خود در هنگام استفاده از اینترنت هستند، مطمئناً Epic Browser را یک ابزار عالی می دانند. اگرچه به سرعت برخی از مرورگرهای وب محبوب‌تر نیست، اما کاملاً رایگان است و از مزیت اضافه مسدود کردن تبلیغات برای تبدیل آنها به گذشته برخوردار است.

برنامه را دانلود کنید مرورگر حریم خصوصی حماسی نسخه 104.0.5112.8 می توانید در زیر

با نصب Epic در رایانه جدید خود و ورود به حساب کاربری خود، به کتابخانه بازی های رایانه ای خود دسترسی خواهید داشت. می‌توانید بازی‌های خریداری‌شده را بدون نیاز به دانلود فایل‌های نصب و وصله‌های آن‌ها یا ذخیره کلیدهای مجوز نصب کنید.
22 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید