FreePrograms.me

MiniTool Partition Wizard 12.6

Partition Wizard یکی از بهترین برنامه ها برای کار با پارتیشن های هارد دیسک است. در میان تعداد زیادی از توابع، شایان ذکر است که از تغییر اندازه دیسک پشتیبانی می شود، می توانید یک پارتیشن جدید ایجاد کنید، پارتیشن ها را حذف یا قالب بندی کنید، ادغام کنید و بسیاری از عملیات مفید دیگر را انجام دهید.

با استفاده از این برنامه می توانید اندازه یک پارتیشن را تغییر دهید، یک پارتیشن جدید روی هارد دیسک خود ایجاد کنید، پارتیشن های موجود را حذف و فرمت کنید. به شما این امکان را می دهد که نه تنها با هارد دیسک های جداگانه، بلکه با درایوهای ترکیب شده در آرایه های RAID نیز کار کنید.
شما همچنین می توانید فایل سیستم FAT را به NTFS تبدیل کنید، می توانید با هارد دیسک های بزرگتر از چندین ترابایت کار کنید، می توانید پارتیشن ها را کپی کنید، دیسک را برای عملکرد تست کنید، یک پارتیشن فعال نصب کنید، فضا را تجزیه و تحلیل کنید، پارتیشن ها و داده ها را بازیابی کنید. همه اینها به زبان روسی در یک رابط کاربری ساده و راحت است. جادوگر داخلی به شما این امکان را می دهد که به سرعت تمام ویژگی ها را بفهمید و به نتیجه دلخواه برسید.
این برنامه می تواند با دیسک هایی با ظرفیت بیش از دو ترابایت کار کند. این برنامه می تواند ناحیه بوت MBR را بازیابی کند. در صورت لزوم می توانید دیسک ها را تست کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد پارامترهای شماره سریال پارتیشن و همچنین Type ID را تغییر دهید. ضمناً با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی سیستم عامل را از هارد معمولی به SSD انتقال دهید.

این برنامه به زبان روسی ترجمه شده است و استفاده از آن ساده و آسان است. علاوه بر این، یک رابط کاربری عالی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سرعت تمام ویژگی ها را درک کنید و در مدت زمان کوتاهی به نتیجه برسید. این برنامه یک مدیر است که برای کار با پارتیشن های هارد دیسک طراحی شده است. برنامه قدرتمند و در عین حال ساده طیف وسیعی از قابلیت ها را ارائه می دهد. تعداد زیادی از عملیات در برنامه در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود و مهمتر از همه، برای اطلاعات ضبط شده ایمن است. علاوه بر عملکردی که قالب‌بندی را انجام می‌دهد، کاربران نمی‌توانند از کلیک کردن در جایی بترسند، زیرا همه تغییرات فقط پس از تأیید رخ می‌دهند. 

می توانید نسخه 12.6 پارتیشن ویزارد را در زیر دانلود کنید

برای درک نحوه تعامل صحیح با برنامه، دانلود سند راهنما مهم است. اگر کاربر فایل نصبی را از یک منبع مطمئن دانلود و نصب کند، برنامه به فایل های دیگر آسیبی نمی رساند.

16 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید