FreePrograms.me

POT Player 1.7.22229

Potplayer یک نرم‌افزار چندرسانه‌ای قدرتمند همه‌جانبه است که اکثر فرمت‌های رسانه‌ای را که برای سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت توسط شرکت اینترنتی پیشرو کره‌جنوبی Kakao توسعه یافته است، پخش می‌کند.

-

بسیاری از پخش کننده های رسانه شخص ثالث رایگان وجود دارد و PotPlayer گزینه عالی دیگری برای پخش فیلم و موسیقی است. 
در حالی که اکثر مردم اکنون به پخش موسیقی یا ویدیو گوش می دهند، مواقعی وجود دارد که اتصال داده ندارید و فایل های ذخیره شده محلی تنها گزینه شما هستند. PotPlayer یک پخش کننده رسانه عالی است که می تواند تعداد زیادی از انواع فایل های رسانه ای را مدیریت کند. 
کیفیت پخش بستگی به سخت افزاری دارد که برنامه روی آن نصب شده است، اما در آزمایشات PotPlayer هیچ مشکلی در پخش یک فایل MOV 1,6 گیگابایتی، MKV 865 مگابایتی، یا فایل AVI 1,4 گیگابایتی نداشت. فایل های کوچکتر باید بدون هیچ مشکلی پخش شوند. می‌توانید اطلاعات فایل را تغییر دهید و اطلاعات دقیق فایل، از جمله میزان استفاده از CPU را مشاهده کنید. 

این برنامه دارای مزایای زیادی در مقایسه با سایر پخش کننده های ویدیویی است و دارای عملکردهایی برای تنظیم نه تنها صدا و تصویر، بلکه زیرنویس است. پخش کننده ویدیو می تواند فایل های جزئی را پخش کند، از همه فرمت ها از جمله 3 بعدی پشتیبانی می کند که نیاز به استفاده از کدک های اضافی را از بین می برد. با انواع فیلترهای ویدئویی و صوتی، می توانید افکت ها را اضافه کنید و کیفیت پخش را بهبود بخشید. این برنامه همچنین فایل های AVI آسیب دیده را بازسازی می کند، از کانال های تلویزیونی و دستگاه های تلویزیون، DVD، HDTV پشتیبانی می کند. سایر گزینه های مفید پخش کننده ویدیو شامل یک اکولایزر، بسیاری از طرح های رنگی و کاورهای داخلی و امکان ضبط ویدیو یا صدا در یک فایل جداگانه است.

در ادامه می توانید POT Player نسخه 1.7.22229 را دانلود کنید

فایل‌های .ass و .srt PotPlayer از زیرنویس پشتیبانی می‌کنند و در صورتی که زیرنویس‌ها در همان پوشه فایل ویدیویی باشند، پخش می‌شوند. تعداد گزینه ها در PotPlayer زیاد است. می‌توانید PotPlayer را برای دریافت بهترین عملکرد بهینه کنید، اما تنظیمات پیش‌فرض برای اکثر ویدیوها مناسب است.

14 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید