FreePrograms.me

PotPlayer 1.7.22038 را دانلود کنید

Daum PotPlayer که توسط یکی از نویسندگان KMPlayer توسعه یافته است، یک پخش کننده چند رسانه ای برای ویندوز است که اکثر ویژگی های KMPlayer را به ارث برده است، اما با رابط کاربری بهبود یافته. این پخش کننده به دلیل پخش با کیفیت بالا، پشتیبانی از فرمت های ویدئویی و صوتی مدرن و همچنین وجود کدک های ویدئویی داخلی DXVA شناخته شده است.

ویژگی های اصلی 

PotPlayer یک پخش کننده چند رسانه ای است که توسط یکی از سازندگان KMPlayer توسعه یافته است که ابزاری قدرتمند برای پخش فایل های ویدئویی و صوتی در کامپیوترهای ویندوزی است.

 

این پخش کننده به لطف کدک های ویدئویی داخلی DXVA که سازگاری با اکثر فرمت های چند رسانه ای مدرن را تضمین می کند، پخش با کیفیت بالایی را ارائه می دهد. قابلیت سفارشی‌سازی بسیار خوبی دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تنظیمات صوتی، تصویری و زیرنویس را برای بهینه‌سازی یک تجربه تماشای شخصی سفارشی کند.

PotPlayer از پخش فایل های جزئی پشتیبانی می کند، از فرمت های سه بعدی پشتیبانی می کند و شامل مجموعه گسترده ای از فیلترهای ویدئویی و صوتی است. این پخش کننده همچنین توانایی بازیابی فایل های آسیب دیده را دارد و قابلیت شخصی سازی تمام جنبه های پخش را در اختیار کاربر قرار می دهد و آن را به ابزاری ضروری برای هرکسی که برای تجربه چندرسانه ای با کیفیت بالا ارزش قائل است تبدیل می کند.

PotPlayer راه حل ایده آلی برای کسانی است که به پخش با کیفیت بالا فایل های چند رسانه ای بدون اتلاف وقت در تنظیمات اضافی اهمیت می دهند.


همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

11 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید