FreePrograms.me

Foobar 2000 2.1.5

Foobar2000 برای ویندوز یک پخش کننده صوتی بسیار قابل تنظیم است که صدایی با کیفیت بالا ارائه می کند و دارای ویژگی ها و پشتیبانی از همه فرمت های صوتی محبوب و نه چندان محبوب است. این رابط کاربری مینیمالیستی با قابلیت تنظیم دقیق دارد.

در مقایسه با سایر پخش کننده های صوتی، Foobar 2000 کیفیت صدای بالاتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، تنظیمات بسیار انعطاف پذیری دارد که به شما امکان می دهد آن را مطابق با هر نیاز شخصی سازی کنید. پخش کننده دارای یک اکولایزر چند باند، تنظیمات برای پارامترهای سیگنال صوتی ورودی/خروجی و غیره است. رابط استاندارد Foobar 2000 مینیمالیستی است. با این حال، به لطف افزونه‌های شخص ثالث و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده، می‌توان آن را گسترش داد یا به طور کامل طراحی کرد تا مطابق با سلیقه شما باشد. می توانید پنل ها و بخش های جدیدی را به آن اضافه کنید، مکان، اندازه، ظاهر و موارد دیگر را تغییر دهید.
foobar2000 تعداد زیادی فرمت مختلف از جمله MPEG (MP1، MP2، MP3)، AAC، Musepack، WMA، Vorbis، Speex، Opus، FLAC، WavPack، ALAC، PCM، Ogg، Matroska، WAV، AIFF، RIFF، AU، SND، و همچنین می داند که چگونه دیسک های صوتی را پخش و کپی کند. پشتیبانی از فرمت های کمیاب تر را می توان با استفاده از افزونه ها اضافه کرد.
foobar2000 به شما امکان ویرایش برچسب های فایل های موسیقی را می دهد. همچنین پلاگین های اضافی برای این کار وجود دارد که قابلیت های استاندارد را گسترش می دهد. علاوه بر این، می تواند موسیقی را بین فرمت ها تبدیل کند و فایل های صوتی (کپی، انتقال، حذف و تغییر نام) را مدیریت کند و با کتابخانه رسانه کار کند.

اثربخشی Foobar2000 در هنگام پردازش لیست های پخش حاوی تعداد زیادی آهنگ بیشتر قابل توجه است. علاوه بر این، پخش‌کننده موسیقی را از آرشیوهای ZIP و RAR بدون باز کردن بسته‌بندی قبلی پخش می‌کند. Foobar 3 با پشتیبانی داخلی از اکثر فرمت های رسانه ای مدرن و حرفه ای (شامل MP4، MP2000، AAC، FLAC / Ogg FLAC، Ogg Vorbis، WAV، AIFF، CDDA، WMA، و غیره) از قابلیت های توسعه یافته با نصب افزونه های خارجی پشتیبانی می کند. (به عنوان مثال Matroska، DTS، AC3، PSF، NSF، RSTP، و غیره).

می توانید Foobar 2000 نسخه 2.1.5 را در زیر دانلود کنید

در نگاه اول، ممکن است به نظر برسد که رابط Foobar2000 بسیار ساده و حتی قدیمی است، اما در پشت این سادگی خیالی، گسترده ترین امکانات سفارشی سازی نهفته است که امکان شخصی سازی پخش کننده را با نیازهای هر کاربر ممکن می سازد. می توانید یک الگوی ظاهری آماده و طرح رنگ انتخاب کنید یا به صورت دستی اندازه و مکان پانل های رابط مورد نظر را پیکربندی کنید. علاوه بر این، با استفاده از اسکریپت های ساده، می توانید ظاهر لیست های پخش را با توجه به اولویت های خود سفارشی کنید.

 

11 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید