FreePrograms.me

آفیس رایگان 24.2.3

LibreOffice یک مجموعه رایگان از برنامه های اداری است. این منبع باز است، کاملاً با عقب سازگار است و می تواند به راحتی در هر یک از سیستم عامل های متعدد از جمله ویندوز، لینوکس، و همچنین اندروید، iOS و حتی سیستم عامل مک ادغام شود. این برنامه آزادانه تحت شرایط OSI توزیع و توزیع می شود. LibreOffice تمام ویژگی‌های نرم‌افزار آفیس مدرن، از جمله پشتیبانی از فرمت‌های Microsoft Office و قابلیت‌های ویرایش نامحدود اسناد را دارد. از Open XML، DOC، PPT، XLS، TXT و فرمت‌های دیگر پشتیبانی می‌کند، می‌تواند در حالت دسته‌ای کار کند، دارای یک ویرایشگر فرمول داخلی است، می‌تواند جستجو و جایگزین کند، و موارد دیگر.

محصول نرم افزاری با حمایت افراد و سازمان ها ایجاد شده است و به همین دلیل به صورت متن باز توزیع می شود. کاربران حق دانلود و استفاده از مجموعه آفیس برای رایانه شخصی را برای استفاده خصوصی، آموزشی و غیرتجاری دارند.

  • ایجاد یک سند با استفاده از یک واژه پرداز یا پردازشگر صفحه گسترده.
  • ویرایش فایل؛
  • اضافه کردن و مشاهده ارائه.
  • از ویرایشگر فرمول و ویرایشگر گرافیکی برداری استفاده کنید.
  • ایجاد یک DBMS؛
  • وارد کردن فایل ها با پسوند PDF;
  • پشتیبانی از فونت های OpenType، تایپوگرافی و نوشتن پیچیده.
  • از طراح گزارش پیشرفته و غیره استفاده کنید.

توسعه دهندگان این برنامه را به 30 زبان ترجمه کرده اند. کاربر حق دانلود LibreOffice و سفارشی سازی رابط فضای کاری را با استفاده از نمادهای سفارشی و تم های طراحی دارد. طبق بررسی‌ها، این برنامه به طور مداوم در حال توسعه، بهبود و رقیب رایگان مجموعه آفیس مایکروسافت است. توسعه دهندگان به ظاهر حرفه ای برای نامه ها، بروشورها، نقشه ها و نمودارهای فنی، گزارش های مالی و ارائه های بازاریابی دست یافته اند.

LibreOffice، مانند Apache OpenOffice، قبلا بخشی از همان پروژه، یعنی OpenOffice.org بود. در نتیجه عدم توافق با سیاست های اوراکل در مورد پروژه OO.org (OpenOffice.org) که از Sun Microsystems به دست آمده بود، توسعه دهندگان پیشرو OpenOffice تصمیم گرفتند یک سازمان غیرانتفاعی به نام The Document Foundation را ایجاد کنند تا توسعه OO را ادامه دهند. org، اما بدون مشارکت Oracle. این پروژه Libre Office نام داشت و به موفق‌ترین شعبه کامل OpenOffice.org تبدیل شد و در نهایت از بسیاری جهات از «پدر» خود پیشی گرفت.

بسته نرم افزاری را می توانید از Libre Office نسخه 24.2.3 در زیر دانلود کنید

LibreOffice به سرعت در حال توسعه و بهبود است، و در این مرحله شاید بهترین مجموعه رایگان برنامه‌های آفیس است که می‌تواند به عنوان جایگزینی برای Microsoft Office تجاری رقابت کرده و عمل کند. 

05 ژوئن 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید