FreePrograms.me

فقط Office 8.0.1

OnlyOffice یک مجموعه اداری آنلاین است که با یک پلت فرم همکاری یکپارچه شده است و به شما امکان می دهد اسناد، پروژه ها، روابط تیم و مشتری را در یک مکان مدیریت کنید. 100٪ با فرمت های Microsoft Office سازگار است.

مجوزهای فردی و گروهی: اجازه دسترسی به اسناد خود را به یک فرد یا یک تیم کامل بدهید و سطوح مختلف مجوز را تنظیم کنید. دسترسی عمومی نیز در دسترس است.
حالت های مختلف ویرایش مشترک:
با استفاده از یکی از دو حالت ویرایش مشترک روی اسناد همکاری کنید:
(1) Fast: نمایش همه تغییرات به محض تایپ کردن، یا (2) Strict: مشاهده تغییرات همکاران فقط پس از ذخیره آنها.
ردیابی تغییر:
در حالت بررسی، کنترل بیشتری بر اسناد خود به دست آورید، تغییرات ایجاد شده توسط کارمندان خود را پیگیری کنید و در صورت لزوم آنها را رد یا بپذیرید.
نسخه داستان:
تمام تغییرات سند خود را پیگیری کنید. بررسی کنید چه کسی و چه زمانی تغییرات را انجام داده است. در صورت لزوم، نسخه های قبلی را بازیابی کنید.
مقایسه اسناد:
به راحتی دو سند را مقایسه کنید تا تفاوت ها را با علائم ویرایش ببینید. قبول یا رد تغییرات در یک زمان یا همه به یکباره. تغییرات را ادغام کنید و آنها را به عنوان نسخه جدیدی از سند اصلی ذخیره کنید.
ارتباط موثر:
نویسندگان همکار را تگ کنید و برای آنها نظر بگذارید. با استفاده از چت داخلی در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید.

این برنامه که توسط ONLYOFFICE به صورت رایگان به زبان روسی توزیع شده است، دارای یک نمایشگر و ویرایشگر جالب مبتنی بر برگه است که به کاربران اجازه می دهد چندین سند را در چندین برگه یک پنجره باز کنند. بدون شک ویرایشگر متن برای فایل‌های متنی، ارائه‌ها و ویرایش صفحه‌گسترده نیازی به برنامه‌های جداگانه ندارد. برای یک کاربر معمولی بیش از اندازه کافی است. دارای گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی فونت‌ها و پاراگراف‌ها، درج تصاویر و لینک‌ها، ابزارهایی برای ایجاد نمودارها، و مجموعه بزرگی از اشکال، نمادها و دکمه‌ها است که می‌توانید برای جذاب‌تر کردن سند خود از آنها استفاده کنید. صفحات گسترده و ارائه ها را می توان در یک برگه جداگانه باز کرد. ویرایشگر ارائه شامل مجموعه ای اساسی از ابزارها برای ایجاد و مدیریت نمایش اسلاید، با چندین افکت انتقال و پیش نمایش است. همانطور که برای ویرایشگر صفحه گسترده، شامل انواع مختلف نمودارها و طیف گسترده ای از ویژگی ها است که باید برای ایجاد گزارش های آماری حرفه ای کافی باشد.

16 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید