FreePrograms.me

NexusFile 5.3.3.5532

NexusFile یک جایگزین خوب برای برنامه داخلی Windows Explorer برای مشاهده فایل ها در رایانه شما ارائه می دهد. این برنامه کاملاً توانا است و دارای تمام ویژگی هایی است که برای مدیریت روزمره فایل به عنوان یک کاربر معمولی یا پیشرفته به آن نیاز دارید. از دیگر برنامه های مشابه NexusFile می توان به XYplorer و Commander Explorer اشاره کرد. NexusFile به صورت رایگان در دسترس است و می توان از آن برای مقاصد شخصی یا تجاری استفاده کرد.

مانند هر مدیر فایل مدرن، NexusFile شامل یک سرویس گیرنده FTP با یک مدیر سایت و یک ماژول برای ثبت تمام عملیات های انجام شده است. از ویژگی های متمایز برنامه ها می توان به پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت های آرشیو و امکان کار با تصاویر اشاره کرد. جالب اینجاست که با استفاده از این نرم افزار می توان تنها با استفاده از صفحه کلید و بدون استفاده از ماوس در میان پوشه ها پیمایش کرد. رابط کاربری این برنامه بسیار مبهم است، اما به احتمال زیاد طرفدارانی خواهد داشت.

مدیریت فایل کارآمدتر

NexusFile مدیریت کارآمد فایل‌هایتان را آسان می‌کند و شامل ویژگی‌هایی مانند مشاهده فایل‌های دو صفحه‌ای برای افزایش بهره‌وری است. این برنامه همچنین دارای میانبرهای صفحه کلید است که به کاربران حرفه ای اجازه می دهد تا به سرعت فایل ها را بدون استفاده از ماوس مدیریت کنند.

رابط کاربری جالب

رابط کاربری این برنامه تلفیقی از قدیمی و مدرن است و دارای متنی با کنتراست بالا در پس زمینه سیاه است. مینیمالیست ها رابط کاربری مینیمالیستی را به دلیل سادگی آن دوست خواهند داشت، اما کاربرانی که جزئیات غنی را ترجیح می دهند ممکن است کمی ناامید شوند. این اپلیکیشن همچنین به کاربران اجازه می دهد تا تم های مختلفی را برای سفارشی سازی به رابط کاربری اضافه کنند.

ویژگی های اضافی

FileNexus همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند امکان تغییر نام فایل ها و мویژگی هایی مانند سازندگان، تاریخ ایجاد و توضیحات را تغییر دهید. مدل دو صفحه ای به خوبی کار می کند زیرا به شما امکان می دهد فایل ها را مستقیماً بین دو مکان بکشید و رها کنید تا بهره وری بهبود یابد.

می توانید برنامه NexusFile نسخه 5.3.3.5532 را در زیر دانلود کنید

FileNexus به کاربران اجازه می دهد فایل های آرشیو مستقیماً از برنامه ویژگی بایگانی سریع و قدرتمند، فایل‌ها را فشرده می‌کند تا فضای هارد دیسک را کاهش دهد و به کاربران امکان می‌دهد از بین روش‌های بایگانی و انواع فایل‌های مختلف انتخاب کنند.

30 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید