FreePrograms.me

س - دیر 11.64

Q - Dir یک مدیر فایل چند سطحی برای ویندوز است که مدیریت فایل را راحت تر و مهمتر از همه برای شما راحت تر می کند. داشتن چندین پنجره که به مکان‌های مختلف روی هارد دیسک شما اشاره می‌کنند، انتقال یا کپی داده‌ها را از یک پوشه به پوشه دیگر آسان‌تر می‌کند و همچنین سرعت مرور را افزایش می‌دهد. Q - Dir از طرح بندی های مختلف 2، 3 یا 4 پانل پشتیبانی می کند و هر کدام را می توان به طور جداگانه سفارشی کرد.

Q - Dir واقعاً هیچ ویژگی اضافی به مضامینی که قبلاً در Windows Explorer نشان داده شده بودند اضافه نمی کند، اما یک ویژگی خاص وجود دارد که من دوست داشتم: امکان نمایش فایل ها در رنگ های مختلف با توجه به نوع فایل، مانند آبی برای تصاویر، قرمز برای موسیقی و غیره. علاوه بر این، این کد رنگ کاملاً قابل تنظیم است - Q - Dir نیازی به نصب ندارد و حتی می تواند از درایو USB اجرا شود.
اگرچه Q-Dir ابزار اختصاصی ندارد، اما Q-Dir هنوز یک فایل منیجر کامل تر با پنل های متعدد و کدهای رنگی سفارشی برای انواع فایل است.
Quick - Link را در یک تب جدید با استفاده از دکمه midl ماوس باز کنید. پوشه Folders را از طریق منوی Folder در یک تب جدید با استفاده از دکمه midl باز کنید. انتخاب شفاف (در W7/Vista) را از طریق Menu/Extras/List-View غیرفعال کنید. مسیر خیلی طولانی است، ما متن را به خط عنوان صحیح کوتاه کردیم، به عنوان مثال ../../file.xxx

برای دانلود Q - Dir به مهارت و دانش جدی نیاز نیست. روی دکمه مورد نظر کلیک می‌کنید، به موقع به پنجره‌های پاپ‌آپ پاسخ می‌دهید و دستیار دلپذیری دریافت می‌کنید که کار شما بر روی رایانه شخصی با او شدیدتر و سازنده‌تر خواهد بود.

می توانید برنامه Q - Dir نسخه 11.64 را در زیر دانلود کنید

به شما امکان می دهد با استفاده از Quick-Link به پوشه های پرکاربرد دسترسی پیدا کنید، از کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند، با کلیپ بورد کار می کند، از انواع پوشه های زیر پشتیبانی می کند: ZIP، FTP، شبکه، سیستم، میانبرها. به شما امکان مشاهده تصاویر را می دهد و دارای یک ذره بین داخلی است. می تواند انواع مختلف فایل ها را در اکسپلورر برجسته کند، فایل ها را فیلتر کند و موارد دیگر. امکان صادرات به XLS، CSV، TXT، HTML. دارای حالت پیش نمایش فایل ویژه.

28 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید