FreePrograms.me

Microsoft PowerToys 0.80.1

نسخه جدید Microsoft PowerToys با الهام از پروژه PowerToys دوران ویندوز 95، به کاربران قدرتمند این امکان را می دهد که کارایی بیشتری را از پوسته ویندوز 11، ویندوز 10 بیرون بیاورند و آن را برای گردش های کاری فردی سفارشی کنند.

ویژگی های کلیدی Microsoft PowerToys

این نسخه شامل دو ابزار کاربردی و همچنین ابزارها و اسنادی است که ایجاد ابزارهای جدید PowerToys را آسان‌تر می‌کند.

  • پانل PowerToys یک برنامه پرتاب کننده است که با ترکیب Alt + Space نامیده می شود. به سادگی نام برنامه، پوشه یا فایلی را که می خواهید راه اندازی کنید وارد کنید و مورد مورد نظر را از لیست نتایج انتخاب کنید.
  • مدیر صفحه کلید می تواند کلیدهای جداگانه و همچنین میانبرهای صفحه کلید را مجدداً اختصاص دهد. قوانین نگاشت مجدد تنها در صورتی کار می کنند که مدیر صفحه کلید در پس زمینه اجرا شود.
  • CancyZones یک مدیر پنجره است که ایجاد طرح‌بندی‌های پیچیده پنجره و قرار دادن سریع آن‌ها در آن طرح‌بندی‌ها را آسان می‌کند.
  • نکات میانبر صفحه کلید – زمانی که کاربر کلید ویندوز را برای بیش از یک ثانیه نگه می دارد، مشاور ظاهر می شود و میانبرهای موجود را برای وضعیت فعلی دسکتاپ نشان می دهد.
  • تغییر نام گسترده - تغییر نام دسته ای (گروهی) فایل ها. گسترش منوی زمینه پوسته ویندوز برای تغییر نام انبوه فایل ها با استفاده از جستجوی ساده و جایگزینی یا استفاده از عبارات منظم.
  • تغییر اندازه تصاویر – یک ابزار گرافیکی برای تغییر اندازه یک یا چند تصویر از طریق Windows Explorer.
  • پیش نمایش فایل SVG و Markdown – PowerToys دو ویژگی جدید را به Windows Explorer اضافه می کند: تصویر SVG و پیش نمایش فایل Markdown.
  • انتخابگر رنگ - ابزار چشمی که کد رنگ هر نقطه روی صفحه را در فرمت های HEX و RGB نشان می دهد، Win + Shift + C را فشار دهید تا ابزار روی صفحه نمایش شما ظاهر شود.

رابط کاربری تنظیمات PowerToys لطفاً توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌های PowerToys نیاز به اجرا در یک فرآیند بالا دارند. برای تعامل و کنترل فرآیندهای ویندوز که دارای مجموعه حقوق بالاتری نسبت به کاربر فعلی هستند، افزایش حقوق لازم است. به همین دلیل است که PowerToys.exe هنگام راه‌اندازی ارتفاع را درخواست می‌کند. 

می توانید Microsoft PowerToys نسخه 0.80.1 را در زیر دانلود کنید

در مایکروسافت پاورتویز، هر ابزار به طور مجزا از دیگران کار می کند و رابط مخصوص به خود را دارد. همچنین یک رابط واحد وجود دارد که دسترسی به تنظیمات هر ابزار را فراهم می کند.

 
 

26 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید