FreePrograms.me

فتور 4.7.5

توسعه دهندگان این برنامه سعی کردند هر آنچه را که برای کار با تصاویر نیاز دارید در ویرایشگر قرار دهند و آن را مطابق با اصل "همه در یک" ساختند. هنگامی که Fotor را راه اندازی می کنید، یک صفحه شروع با 3 حالت اصلی مشاهده خواهید کرد: ویرایش، کلاژ، دسته.

حاشیه ها، افکت های شیب شیفت و موارد دیگر را اضافه می کند

Fotor به سرعت عکس‌ها را پردازش می‌کند و به شما امکان می‌دهد نوردهی، روشنایی، کنتراست، تعادل رنگ سفید و اشباع را تنظیم کنید، وضوح/تار کردن، اضافه کردن تصویر یا برش، صاف کردن، چرخش و موارد دیگر را تنظیم کنید.
Scenes 13 گزینه مختلف بهبود 1x را ارائه می دهد که می تواند عکس هایی را که در نور ضعیف گرفته شده اند یا نیاز به لمس دوم دارند، بهبود بخشد. همچنین مجموعه عظیمی از افکت ها و حاشیه ها وجود دارد که توسط عکاسان و طراحان حرفه ای طراحی شده است. بیش از 60 افکت، از جمله کلاسیک، لومو، بی و دبلیو، هنر و عکس نوشته، به علاوه بیش از 30 سبک مختلف فریم وجود دارد. Fotor همچنین دارای یک افکت Tilt - Shift چشمگیر است که به تصاویر شما عمق میدان می دهد که معمولاً فقط در دوربین های DSLR حرفه ای دیده می شود.

به طور شگفت انگیزی آسان برای استفاده

با وجود تمام این ویژگی ها، استفاده از Fotor بسیار آسان است. بیشتر جلوه‌ها و پیشرفت‌ها با استفاده از نوار لغزنده انجام می‌شوند، و یکپارچه‌سازی شبکه‌های اجتماعی برای دریافت فوری عکس‌های شما وجود دارد.

نتایج عالی

محصول نهایی با استفاده از Fotor بدون نیاز به متخصص طراحی گرافیک، نتایجی شبیه فتوشاپ به شما می دهد. اضافه شدن به رابط شیک، ویرایش عکس های شما را لذت بخش می کند.

یک ویرایشگر عکس جهانی با تمرکز بر تبدیل سریع تصاویر در حالت خودکار. Fotor به شما امکان می دهد پارامترهای نور و رنگ یک تصویر را تغییر دهید، دمای عکس را تنظیم کنید، نقص ها را اصلاح کنید، افکت های مختلف را اعمال کنید، نقطه فوکوس را تغییر دهید و سایر کارهای ویرایش تصویر را انجام دهید. حالت تبدیل دسته ای و توانایی تولید کلاژ در دسترس است.

در ادامه می توانید Fotor نسخه 4.7.5 را دانلود کنید

Fotor محلی سازی روسی ندارد، اما رابط، توابع، تنظیمات و گزینه ها در چنین پوسته بصری طراحی شده اند که کار با برنامه حتی برای کسانی که قبلاً این کار را نکرده اند بسیار راحت و آسان است.
به طور خلاصه، Fotor واقعاً چند وجهی و همه کاره است و آن را به یکی از بهترین ها در نوع خود تبدیل می کند.

27 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید