FreePrograms.me

Defraggler 2.22.995

این ابزار یک توسعه نسبتاً ساده در زمینه یکپارچه سازی هارد دیسک است. استفاده از آن بسیار راحت است و اندازه بسیار کوچکی دارد، اما جنبه کاربردی آن بسیار خوب است. اگر این برنامه را با یک ابزار استاندارد ویندوز مقایسه کنید، خود فرآیند یکپارچه سازی سریعتر و البته با کیفیت تر است، می توانید این عملیات را هم بر روی کل هارد دیسک و هم روی فایل ها و پوشه های خاص انجام دهید.

برخلاف برنامه‌های مشابه، این ابزار توانایی مفیدی دارد که به‌جای پردازش کل دیسک، تنها فایل‌های انتخاب شده را به سرعت و به راحتی یکپارچه‌سازی می‌کند.
پس از راه اندازی و تجزیه و تحلیل هارد دیسک، برنامه لیستی از تمام فایل های قطعه قطعه شده را نمایش می دهد. کافیست فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید و مکان آنها را روی دیسک مشاهده خواهید کرد و برنامه در عرض چند ثانیه آنها را یکپارچه سازی می کند.
تفاوت آن با سایر ابزارهای یکپارچه سازی موجود در بازار این است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به پردازش کل دیسک، فایل های مورد نیاز خود را به سرعت و به راحتی یکپارچه سازی کنید. فقط آن را اجرا کنید، یک فایل را انتخاب کنید و در چند ثانیه یکپارچه سازی کنید. با Defragmenter ویندوز دیگر مشکلی وجود ندارد!
دقیقاً به روشی که می خواهید یکپارچه سازی کنید
اکثر برنامه های یکپارچه سازی فقط به شما اجازه می دهند کل دیسک را یکپارچه سازی کنید. Defraggler به شما امکان می دهد یک یا چند فایل، پوشه یا کل دیسک را برای یکپارچه سازی مشخص کنید.
امن و امان
هنگامی که Defraggler یک فایل را می خواند یا می نویسد، از روش های مشابه ویندوز استفاده می کند. استفاده از Defraggler برای فایل های شما به همان اندازه ایمن است که در ویندوز وجود دارد.
برنامه فشرده و قابل حمل
Defraggler روی فایل های شما ملایم است و به تلاش کمی روی سیستم شما نیاز دارد.
نقشه دیسک تعاملی
با یک نگاه می توانید متوجه شوید که هارد دیسک شما چقدر تکه تکه شده است. نقشه دیسک Defraggler بلوک های خالی را نشان می دهد که تکه تکه نشده اند یا نیاز به یکپارچه سازی دارند.
یکپارچه سازی سریع
پاکسازی سریع هارد دیسک خود را با استفاده از Quick Defrag انجام دهید.
یکپارچه سازی فضای خالی
برای جلوگیری از تکه تکه شدن، فضای آزاد دیسک را سازماندهی کنید.
یکپارچه سازی برنامه ریزی شده
وقتی خواب هستید، یکپارچه سازی کنید و رایانه شما سریعتر کار می کند. Defraggler را طوری تنظیم کنید که روزانه، هفتگی یا ماهانه اجرا شود.
پشتیبانی چند زبانه
مهم نیست که زبان مادری شما چیست، Defraggler به زبان شما کار خواهد کرد. در حال حاضر از 37 زبان پشتیبانی می کند.

پس از اجرای ابزار، هارد دیسک را علامت گذاری کنید و فرآیند یکپارچه سازی را شروع کنید، سپس می توانید کل لیست فایل های قطعه قطعه شده را مشاهده کنید و همچنین می توانید هر یک از آنها را انتخاب کرده و مکان آن را روی دیسک مشاهده کنید. هنگامی که خود فرآیند راه اندازی می شود، Defraggler به وضوح حرکت داده ها را روی دیسک به شما نشان می دهد - توجه داشته باشید که بخش هایی که داده ها در حال حاضر از آنها خوانده می شوند با رنگ زرد برجسته شده اند و جایی که داده ها در حال نوشتن هستند با رنگ سبز نشان داده شده اند. پس از اتمام کار، Defraggler به شما پیام لازم را می دهد، اگر به دلایلی برخی از فایل ها از بین رفته باشد، شما نیز پیام مربوطه را در این مورد دریافت خواهید کرد.

می توانید Defraggler نسخه 2.22.995 را در زیر دانلود کنید

Defraggler روی سیستم های 32 و 64 بیتی عالی کار می کند ، به ترتیب هارد دیسک های NTFS و FAT32 را می پذیرد ، حالت جستجو وجود دارد و هنگام جابجایی فایل های بزرگ ، فضای خالی محاسبه می شود. این برنامه پیش روی شماست، امیدوارم خوشتون بیاد و بتونه دیسکتون رو سریعتر کنه.


11 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید