FreePrograms.me

HWMonitor 1.53

HWMonitor - برنامه ای است که برای نظارت بر عملکرد اجزای مختلف رایانه طراحی شده است. این شامل دما، سرعت فن و ولتاژ است.

HWMonitor برنامه ای با عملکردهای زیاد و زنگ و سوت نیست، اما به طور کامل قابلیت های اعلام شده خود را برآورده می کند. نظارت بر ولتاژ در نقاط کنترل، دمای اجزای مختلف رایانه شخصی و همچنین عملکرد اصلی فن را امکان پذیر می کند.

  • نمایش دمای عناصر رایانه شخصی؛
  • کنترل نشانگرهای ولتاژ؛
  • خروجی سرعت چرخش فن؛
  • تعیین شاخص های آستانه؛
  • ذخیره فایل log در هر مکان مناسب.

آسان برای استفاده و درک حتی برای کاربران مبتدی، به برنامه نویسان با تجربه در تشخیص اولیه مشکلات احتمالی رایانه شخصی کمک می کند. HWMonitor را می توان به زبان روسی کاملا رایگان برای سیستم عامل های ویندوز 10، 8 و 7 دانلود کرد.
رابط HWMonitor کمی قدیمی و در عین حال ساده به نظر می رسد. در خود پنجره، به شکل درخت ساختاری، کامپوننت PC و داده های جاری و همچنین حداقل و حداکثر نشانگرهای ثبت شده به صورت بلادرنگ نمایش داده می شوند. با انتخاب تب Wiev و کلیک بر روی آیتم "Clear Min/Max" موجود در آن، مقادیر را می توان بازنشانی کرد.

علاوه بر این، می تواند داده ها را از سنسورهای دمای هسته پردازنده های مدرن بخواند و همچنین دمای هارد دیسک ها را با استفاده از SMART و دمای پردازنده گرافیکی کارت گرافیک اندازه گیری کند. مانیتورهای سخت افزاری ویژه نیز پشتیبانی می شوند، مانند سری منابع تغذیه abit uGuru و Gigabyte Odin.

در ادامه می توانید HWMonitor نسخه 1.53 را دانلود کنید

HWMonitor همچنین دارای یک ویژگی گزارش است که به شما امکان می دهد دما و سایر پارامترهای مؤلفه را در یک فایل ذخیره کنید. این می تواند برای تجزیه و تحلیل عملکرد رایانه شما در دراز مدت و شناسایی مشکلات احتمالی مفید باشد.

 

10 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید