FreePrograms.me

ایمو 1.4.10.1

اغلب اوقات نیاز به برقراری ارتباط با دوستان یا بستگانی وجود دارد که در خارج از کشور زندگی می کنند، اما انجام این کار با استفاده از ارتباطات سلولی منظم بسیار گران است. با برنامه imo می توانید تماس برقرار کنید و نگران مدت زمان آنها نباشید، زیرا این برنامه کاملا رایگان است.

با Imo برای ویندوز، می‌توانید با دوستان و خانواده خود به صورت رایگان پیام ارسال کنید و چت ویدیویی داشته باشید، مهم نیست از چه دستگاهی استفاده می‌کنند.

  • ارسال تعداد نامحدودی از پیام های فوری؛
  • چت گروهی با دوستان، خانواده، هم اتاقی ها و دیگران؛
  • همگام سازی چت ها با دستگاه های تلفن همراه؛
  • برقراری تماس تصویری و صوتی با کیفیت بالا؛
  • تماس های ویدئویی گروهی با دوستان، خانواده، هم اتاقی ها و دیگران؛
  • به اشتراک گذاری عکس و فیلم؛
  • خود را با صدها برچسب رایگان بیان کنید.

صرف نظر از پلتفرم، نصب IMO با ثبت نام اجباری به پایان می رسد. این روش مستلزم وارد کردن شماره تلفن کامل، از جمله کد کشور و اپراتور تلفن همراه است. این ویژگی باعث می‌شود که پیام‌های کاملاً صحیحی در شبکه جهانی در مورد نیاز به شبیه‌ساز هنگام اجرای پیام‌رسان روی رایانه‌ای با ویندوز 7 - 10/11 ارسال نشود.
در واقع وضعیت متفاوت است. یک شبیه ساز در رایانه شخصی فقط در طول مراحل ثبت نام مورد نیاز است، اگر کاربر مایل به استفاده از دستگاه تلفن همراه نباشد. توصیه می شود ابتدا با نصب IMO بر روی گوشی هوشمند خود، بدون نرم افزار شخص ثالث این کار را انجام دهید. این یک راه ساده تر و سریعتر برای نصب پیام رسان فوری در روابط عمومی است.

IMO یک برنامه کاربردی چند پلتفرمی است که به طور متناوب در تلفن های هوشمند آیفون، آی پد و نوکیا با ویندوز موبایل کار می کند. هیچ تفاوت خاصی بین نسخه های موبایل برنامه وجود ندارد. وضعیت مشابه نسخه های PC است. پیام رسان های IMO برای سیستم های Windows و MacOS هیچ تفاوت قابل توجهی ندارند.

می توانید نرم افزار Imo utility نسخه 1.4.10.1 را در زیر دانلود کنید 

نسخه دسکتاپ پیام رسان در ویندوز به نرم افزار شخص ثالث، به ویژه شبیه ساز اندروید، نیاز ندارد. می توانید تبلیغات در برنامه را با اشتراک پولی که مستقیماً از برنامه تلفن همراه فعال می شود غیرفعال کنید.


08 مه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید